9. فروردين 1399 - 9:20   |   کد مطلب: 24245
آخرین خبرها و اطلاعات درباره شیوع جهانی ویروس کرونا را در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش شبنم ها،

شمار جان‌باختگان کرونا در جهان در روز جمعه از مرز ۲۷ هزار نفر فراتر رفت. بر اساس آمار رسمی، بیشترین قربانیان این ویروس خطرناک از قاره اروپا و به ویژه در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه گزارش شده است.

شمار افراد آلوده به ویروس جدید کرونا در آمریکا نیز از چین فراتر رفته و به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسید و با این حال چین پس از چند روزی که مورد جدید ابتلا با منشا داخلی نداشت، یک مورد را ثبت کرد. دیروز همچنین شمار مبتلایان ایتالیا نیز برای نخستین بار از چین پیشی گرفت.

آخرین خبرها درباره شیوع بیماری کرونا و تدابیر کشورهای مختلف برای مقابله با آن را در در اینجا بخوانید:

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۵
مدیر اداره امور بهداشتی در شهر بنغازی لیبی اعلام کرد تجهیزات لازم به منظور ایجاد محدودیت‌های آمد و شد برای مقابله با کرونا در این شهر از سوی دولت ارسال شده است.
شهر بنغازی لیبی محل درگیری دولت الوفاق و نیروهای ارتش ملی به فرماندهی خلیفه حفتر است.
ممنوعیت ورود اتباع خارجی به برزیل
۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۱

وزارت دادگستری برزیل اعلام کرد در چارچوب مقابله با انتشار ویروس کرونا ورود تمامی اتباع خارجی که مقیم این کشور نیستند به مدت ۳۰ روز متوقف می‌شود.

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۸:۵۹

چین اعلام کرد مقادیری دارو و اقلام پزشکی به عنوان هدیه برای مبارزه با ویروس کرونا به کشور الجزایر ارسال کرده است و این محموله با هواپیمای باربری شب گذشته وارد فرودگاه الجزایر شده است.

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۸:۵۴

در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‎‌های نیویورک آمریکا بستری شده‌اند که تقریباً ۱۶۰۰ نفر از آنان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند. این ایالت ۵۱۹ کشته را ثبت کرده است و بیش از ۴۴۰۰۰ مورد تأیید شده دارد.

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۸:۴۵

برونئی روز شنبه از نخستین مورد مرگ بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد. تعداد افراد مبتلا به این ویروس در برونئی ۱۱۵ نفر اعلام شده است.

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۸:۲۲

کمیته دولتی مسئول پیگیری روند مقابله با ویروس کرونا در سوریه در تصمیمی رفت و آمد شهروندان را بین مراکز استان‌ها و سایر مناطق و روستا‌ها به استثنای افراد دارای مجوز، ممنوع اعلام کرد.

ممنوعیت رفت و آمد از یکشنبه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار