27. دى 1398 - 18:28   |   کد مطلب: 24154
عضو قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) گفت: محافظان حاج قاسم می‌دانستند که او هر لحظه امکان دارد شهادت برسد اما عاشقانه از او حفاظت می‌کردند.

به گزارش شبنم ها،به نقل از عصر همدان؛ سردار مهدی صدیق عصر امروز در یادواره شهدای مقاومت و گرامیداشت سردار شهروز مظفری نیا که در رزن برگزار شد،اظهار کرد: این محافظان می‌توانستند در جای دیگری خدمت کنند اما با آغوش باز به سمت خطر رفتند.

وی با اشاره به این سوگواری شهادت فاطمه زهرا (س) ادامه داد:در دوران دفاع مقدس رزمندگان ارادت ویژه ای به فاطمه زهرا (س) داشتند و قاسم سلیمانی یکی از کسانی بود که ارادت او خالص و خاص بود.

صدیق با بیان اینکه سلیمانی منطقه غرب آسیا را از توحش و جنایت تکفیری ها نجات داد، افزود: بخش زیادی از منطقه عراق و سوریه به یکباره متوجه شدیم که سقوط کرده است، اردوغان و آمریکا و اروپا به دنبال سقوط بشار اسد بودند و از اقصی نقاط جهان نفرات برای سقوط عراق و بشار اسد به عراق و سوریه اعزام کردند.

وی الگو و معیار حکومت تکفیری ها برای شام و عراق را معاویه و سلسله امویه دانست و افزود: دشمنان امروز امواج سهمگین ایجاد می‌کنند تا امنیت کشور و انقلاب را بر هم زنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس آمریکایی ها را دشمنان اصلی عدالت در جامعه جهانی بر شمرد و ادامه داد: برای زمین گیری انقلاب داعش را ایجاد کردند و افغانستان را به این روز رساندند اما حاج قاسم در مقابل آنها ایستاد.

وی با ذکر این نکته که سپهبد سلیمانی به عنوان یک رهبر فکری بزرگ در جبهه مقاومت بودند تصریح کرد: ایشان با این وجود گاهی مجبور شدند به عنوان یک فرمانده گردان هم عمل کنند.

صدیق فرماندهی و مدیریت را یک ضرورت تاریخ ساز و برجسته در صحنه جنگ های نیابتی برشمرد و اضافه کرد: قاسم سلیمانی مسیر درست مدیریت را پیدا کرده و یکی از این شگردهای مدیریتی او تدبیر و درایت بود.

وی با بیان اینکه معنویت و تدبیر وی پوتین را هم تحت شعاع قرار داد اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی دندان طمع را کشید اما بسیاری از مسئولان نتوانستند اینگونه رفتار کنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بسیاری از کسانی که در قبل از انقلاب شکنجه کشیدند در سالهای بعد درگیر گروهک‌ها و فرقه های منحرف شدند ادامه داد: چرا باید برخی مسئولین مملکت حرفی را بزنند که برخی افراد ضد انقلاب و روشنفکرنما خوششان بیاید؟

صدیق عملیات موشکی سپاه را اوج قدرت جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: سپاه با این عملیات قدرت اهریمنی آمریکا را شکست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار