27. دى 1398 - 16:23   |   کد مطلب: 24152
نماز عبادی -سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم استان همدان در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.

به گزارش شبنم ها،به نقل از عصر همدان؛ نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم در مرکز و شهرستانهای مختلف استان همدان برگزارشد. ائمه جمعه استان همدان با اشاره به حمله موشکی سپاه به عین الاسد این امر را نشانه اقتدار ایران و ابهت پوشالی آمریکا دانستند.

امام جمعه همدان: جنگ رسانه‌ای آمریکا علیه ایران بعد از حملات موشکی ایران

آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان با اشاره به سوره لقمان و توصیف کسانی که اهل احسان هستند گفت: در آیه ۴  سوره لقمان کسانی که اهل روزه و نماز هستند و به قیامت باور دارند افراد محسن هستند.

وی در خصوص اشاره آیات قرآن به مساله معاد و قیامت افزود: کسی که به معاد اعتقاد داشته باشد به قطع در زندگی حساب شده و قابل کنترل است و به دنبال هوای نفس حرکت نمی کند.

امام جمعه همدان ادامه داد: اگر می خواهیم بدانیم به قیامت اعتقاد داریم باید ایمان خود را در رفتارهای خود بسنجیم.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه محسنین ایمان قطعی به قیامت دارند خاطرنشان کرد: افراد خاشع نیز در برخوردهای زندگی اهل خضوع و خشوع هستند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن دو ویژگی برای محسنین برشمرده شده است گفت: کسانی که به سوی خدا حرکت می کنند توفیقات و امدادهای غیبی خداوند می تواند دستگیر آنها باشد و مورد هدایت تفضلی خدا قرار می گیرند.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به حوادث دو هفته گذشته در کشور بیان کرد: در روز جمعه ای سردار سلیمانی را از دست دادیم و ملت به حق با حضور گسترده خود تجمعات میلیونی خلق کرد.

آیت الله شعبانی ادامه داد: در روز چهارشنبه هفته گذشته نیز پایگاه نظامی عین الاسد در عراق مورد هدف موشک های ایرانی قرار گرفت که این برای ما سربلندی و برای دشمن ذلت را در برداشت و هیمنه آمریکا را درهم شکست.

وی در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نیز گفت: نکته قابل ملاحظه عذرخواهی شجاعانه نیروهای مسلح بخصوص سردار حاجی زاده از ملت بود که نماد مسوولیت پذیری و تفکر انقلابی وی است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: چیزی که در این ماجرا برخی مردم را مکدر کرد بیان حقیقت به صورت شفاف و زود بود که باید باز هم در این زمینه تحقیق بیشتر شود و مردم در این زمینه حق دارند.

وی با بیان اینکه بعد از حمله به عین الاسد دشمن کشور را وارد فضای جنگ رسانه کرده است افزود: متاسفانه سه گروه به این فضا در داخل دامن زده اند.

امام جمعه همدان در خصوص این گروه ها گفت: گروه نخست هنرمندان و بازیگران بودند که با استعفا از صدا و سیما به این فضا دامن زدند و گروه دوم کسانی که به دنبال فرصت از انتقام سپاه پاسداران بودند که تلاش چهل ساله آنها را زیر سوال بردند.

آیت الله شعبانی ادامه داد: دسته سوم برخی مسوولان کشور بودند  که بجای شکر نعمت سخنان کنایه آمیز و التهاب آور زدند که نباید با این کار به انسجام کشور آسیب رساند.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ رسانه ای نباید به تفرقه دامن زد بیان کرد: در شرایطی که در اوج تحریم ها توانسته با ساخت موشک ابر قدرت جهان را ذلیل کند باید شاکر بود.

امام جمعه در خصوص انتخابات و رد صلاحیت ها نیز گفت: برخی اعتراض دارند اما باید این کار قانونی باشد و شورای نگهبان نیز موظف به اجرای قانون است.

امام جمعه موقت نهاوند: انتقام موشکی سپاه هیمنه آمریکا را در هم شکست/ اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات کشور است

حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکایی ها در منطقه عامل ناامنی و بی ثباتی هستند و ملت های مسلمان منطقه را به جان هم انداخته اند.

وی اظهار داشت: آمریکایی ها در منطقه به دنبال فتنه انگیزی و توطئه هستند و در پی ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه موقت نهاوند افزود: انقلاب اسلامی با قدرت در مقابل همه توطئه های آمریکا در منطقه ایستاده است و این راه را با قدرت ادامه می دهد.

وی بیان داشت: حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی ها در تاریخ کم سابقه بوده است و این یک موفقیت بزرگ برای کشورمان است.

مولوی گفت: این اقدام بزرگ هیمنه پوشالی آمریکایی ها را در هم کوبید و نشان داد ایران اسلامی در مقابل تهدیدها با قدرت مقابله خواهد کرد.

وی افزود: در طول حوادث بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم نشان دادند پایبند به ارزشهای انقلاب اسلامی هستند و با هوشیاری و بصیرت خود فتنه های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: امروز تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به درون است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای قطع رابطه با دنیا نیست، ادامه داد: برخی از مسئولان از ظرفیت های عظیم درونی غافل هستند در حالی که توجه به ظرفیت های درونی باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال می شود.

امام جمعه ملایر: صداقت سربازان نظام مثال زدنی است

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به روایاتی از حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این بانوی گرامی علاوه بر اینکه خود همواره حامی ولایت و امیرالمومنین(ع) بود بارها نیز در روایات مختلف این مسئله را تذکر داده و به آن تاکید داشتند.

وی به الگو گیری از حضرت زهرا تاکید و بیان کرد: الگو گیری از حضرت زهرا شامل سه بخش شناخت، حق پافشاری در مسیر حق و هزینه دادن در این مسیر است.

حجت الاسلام برقراری به لزوم توجه به ولایت فقیه و فرامین رهبری بیان کرد: ملت ایران اگر افق آینده اش را از فرامین رهبری به دست آورد هیچ ابر قدرتی توان از بین بردن انقلاب اسلامی ایران را نخواهند داشت و اگر محوریت ولایت را حفظ کنیم حق طلبان دنیا حتما از سخنان ایشان الگو می گیرند.

وی به اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری بیان کرد: فرامین رهبری سخنانی است که آیات وحیانی نظام اسلامی و فصل الخطاب جامعه ما است و رهبری در این سخنرانی آثار و برکات اتفاقات دو هفته را تبیین کرده و وظایف ما را بیان می کنند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: رهبری روز تشییع حاج قاسم سلیمانی را یوم الله عنوان کرد و این نشان از اهمیت این روز و حضور پرشور مردم است و ایشان اصابت موشک به پایگاه عین الاسد را نیز یوم الله دانست.

امام جمعه ملایر به حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران به صراحت و صداقت عنوان کرد که اشتباه انسانی بود و یک جوان که در رادارش موشک کروز دیده شده و احتیاط کرده که موشک را بزند و هیچ دروغی از جانب سپاه گفته نشد.

وی افزود: صداقت سربازان نظام مثال زدنی است اما دشمنان از این مسئله سوء استفاده کردند و در دانشگاه امیرکبیر عکس حاج قاسم را پاره و شعارهای هنجارشکنانه سر دادند و سفیر انگلیس و برخی سلبریتی ها خود نیز در این تجمعات حضور داشت.

حجت الاسلام برقراری گفت: مردم ایران باید مراقب باشند و توطئه ها را خنثی کنند و چگونه می شود برخی سفیر انگلیس را فراری دادند و از کشور خارج کردند و این هنر نیست و خیانتی بالاتر از این نبوده که در قالب سفیر در یک کشور جنایات مختلفی انجام شود.

وی گفت: مسئولین هر چه سریعتر موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی را بررسی و ابهامات را مشخص کنند و به سوالات و ابهامات مختلف از جمله اینکه چگونه می شود در کشورهای منطقه پروازهای هواپیما ممنوع می شود اما در ایران ممنوع نشده و باید این ابهامات برای مردم مشخص شود.

حجت السلام برقراری با اشاره به موضوع رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای نگهبان و هیئت اجرایی و نظارت وظیفه بررسی صلاحیت ها را دارند و در این بررسی ها صلاحیت یا احراز می شود یا نمی شود و نباید گفت حقمان ضایع شد و شورای نگهبان را تخریب کرد و نظام اسلامی را متهم کرد.

وی افزود: تا زمان برگزاری انتخابات از این بحث ها زیاد می شود  و ما نیز باید درست انتخاب کنیم و مجلسی سلیمانی انتخاب کرد که در پرتو مجلس قوی منطقه را از حضور آمریکا پاکسازی کنیم.

امام جمعه اسدآباد: پاره کنندگان عکس شهید سلیمانی منافق هستند

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با اشاره به درس‌هایی از عبادت و بندگی خداوند و دوری از معصیت و ارائه روایتی از ائمه اطهار ع، اظهار کرد: اکثر خطای انسان از زبان و حرف‌هایی که از دهان بیرون می آید، انجام می‌شود و نباید در بازار انتخابات، با تهمت، توهین‌ها، ترور شخصیت رخ دهد و افترا و تهمت‌ها کنترل شود.

وی با تأکید بر داشتن اخوت و برادری، گفت: این انتخابات هم مانند دیگر انتخابات‌ها تمام می‌شود و تنها چیزی که باقی می ماند، اخوت و برادری است که نباید در گفتمان و گفتارها آلوده به تهمت و افترا و توهین شود.

امام جمعه اسدآباد حق‌گویی یکی از نشانه‌های انسان‌های با تقواست، تأکید کرد: شهادت حضرت زهرا واقعه ساده ای نیست و نباید از آن ساده گذشت‌.

وی با تسلیت مجدد شهادت تعدادی از هموطنان در هواپیمای اوکراینی، تصریح کرد: برخی با آمدن به خیابان عکس سردار شهید سلیمانی را پاره کردند  و شعارهای ساختار شکننده دادند که این حرکت زشت اشرار و اوباش دست نشانده انگلیس و  فریب خوردگان است و آنان منافق هستند.

امام جمعه موقت تویسرکان: نابودی عین الاسد، اقتدار ایران و ابهت پوشالی امریکا را نشان داد

حجت الاسلام سجاد امیری در خطبه های نماز جمعه ۲۷ دی ماه در مصلی امام خمینی(ره) تویسرکان، با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی، گفت: حادثه، واقعه ای ناراحت کننده است، اما نباید این مسئله سبب شود که دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی با بیان اینکه تجمع اندک برخی فریب خوردگان داخلی اثری در پیشروی جبهه مقاومت در برابر ظالمان زمان ندارد، اظهار کرد: البته آبی گل آلود نیست که دشمنان ماهی بگیرند و هم آن که اگر به خیال خودشان آب گل آلود شده، هیچ ماهی در کار نیست بلکه عقرب به دست می آورند.

امام جمعه موقت  تویسرکان با اشاره به حضور و هدایتگری سفیر انگلیس برای آشوب و بلوا در تهران، افزود: حضور سفیر انگلیس برای ایجاد آشوب در کشورمان نه تنها دخالت آشکار است، بلکه بر خلاف قوانین داخلی و بین المللی است.

حجت الاسلام امیری با ابراز تأسف از ضعف وزارت خارجه ایران در برخورد با این دیپلمات متخلف انگلیسی، تصریح کرد: انتظار می رفت که وزارت امور خارجه کشورمان با این نقض آشکار قوانین از سوی سفیر انگلیس برخورد قاطعی می داشت و او را بلافاصله اخراج می کرد نه اینکه خود سفیر فرار کند.

وی در ادامه به مسئله سقوط هواپیما در سایر کشورهای دیگر هم اشاره و عنوان کرد: در خصوص آن حوادت دولت ها و مسئولان دیگر کشورها نه تنها ماه ها بلکه سال ها بعد پیگیری کرده و نتایج خود را مطرح کردند، در حالی که در کشورمان در کمترین زمان پس از وقوع حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی، فرمانده ارشد سپاه خود به میدان آمد و تمام تقصیرها را خاضعانه به گردن گرفت.

امام جمعه موقت تویسرکان افزود: بی تردید با فردی که سهل انگاری کرده باید برخورد شود، اما پس از آن که تحقیقات کامل شد و هیچ کدام از ما نباید قضاوت عجولانه و بدون علم و آگاهی از خود نشان دهیم.

حجت الاسلام امیری همچنین به خوار و ذلیل شدن دولت امریکا در پاسخ کوبنده ایران و نابودی عین الاسد در عراق پرداخت و گفت: ترامپ جنایتکار گفته بود که اگر ایران حرکتی برای انتقام خون سردار سلیمانی انجام دهد، ۵۲ نقطه کشورمان را مورد حمله قرار می دهد، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی تصریح کرد: همه ما شاهد بودیم که چگونه عین الاسد بزرگترین پایگاه آمریکای جنایتکار در عراق با اقتدار موشکی سپاه با خاک یکسان و ابهت پوشالی دولت امریکا نابود شد.

امام جمعه موقت تویسرکان تأکید کرد: این مطلب نشان می دهد که اگر ایران اسلامی از هر نظر خود را قوی کند، هیچ دشمنی جرأت دست درازی به ملت ما را نخواهد شد، چرا که اقتدار ما در تمامی عرصه های دفاعی و اقتصادی دشمنان را به عقب می راند.

حجت الاسلام امیری به مسئله انتخابات و عمکرد مثبت شورای نگهبان در تأیید و یا رد صلاحیت داوطلبان هم اشاره کرد و افزود: متأسفانه صحبت های آن مسئولی که گفته شورای نگهبان از یک جناح حمایت کرده ناشیانه و بیسوادانه است.

وی گفت: شورای نگهبان به خوبی نشان داد که جایگاه افراد برای بررسی صلاحیت ها برایش مهم نبود، چرا که ۹۰ نماینده فعلی مجلس را رد صلاحیت کرد.

امام جمعه موقت  تویسرکان همچنین با ابراز تأسف از اینکه روحانی گفته من بلد نیستم حوزه اقتصاد را پیش ببرم، اظهار کرد: نخست آن که روحانی بلد نیست، آیا اطراف او تیم اقتصادی وجود ندارد؟ آیا دیگران بلد نیستند که از آن ها کمک بگیرد؟

حجت الاسلام امیری ادامه داد: متأسفانه روحانی فضای اقتصادی بین المللی را در سه کشور امریکا، انگلیس و فرانسه می بینید در حالی که از حوزه های اقتصادی دیگر حتی در کشورهای منطقه غافل مانده است.

وی تأکید کرد: روحانی نمی تواند بگوید بلد نیستم، پس مسئولان اقتصادی دولت او چه کاره اند؟ اگر در امور اقتصادی عاجز هستید آیا نمی توانید از کارشناسان حوزه اقتصادی کمک بگیرید؟

امام جمعه بهار: موشکباران عین الاسد از فتح خرمشهر بالاتر بود

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با اشاره به وقایع یک هفته کشور گفت: هنوز یک هفته از شهادت سردار سلیمانی نگذشته بود که فرزندان دلیر مملکت پایگاه آمریکایی را موشک باران کردند.

وی ادامه داد: با خبر موشکباران پایگاه آمریکا شادی و غرور در بین مردم کشور و منطقه شکل گرفت.

امام جمعه بهار با اشاره به بمباران هیروشیما توسط آمریکا گفت: چون ژاپنی ها ناو هواپیمابر آمریکا را غرق کرده بودند ، آمریکا بمب اتم را بر هیروشیما انداخت از آن موقع کسی جرات نداشته بر آمریکا تعدی کند تا اینکه موشکباران عین الاید توسط کشور ما اتفاق افتاد. تا به حال بارها ثابت شده بود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اما اینگونه ذلیل نشده بود.

حجت الاسلام ارزنده اظهار داشت: در اوج غرور خبر سقوط هواپیمای اوکراینی توسط موشک خودی اعلام شد. مردم ما از این ناراحت بودند که چرا این حادثه زودتر به ما اطلاع داده نشده؛ اما منافقین و بعضی دشمنان شروع به تبلیغات سوء کردند.

وی ادامه داد: ‌موشکباران عین الاسد از فتح خرمشهر بالاتر بود؛ اما کسانی که اهل رسانه اند آمدند و خواسته یا ناخواسته با بوق تبلیغات دشمن همسو شدند. هنوز عرق پیروزمندانه نیروی هوافضای سپاه برتنشان مانده شروع به قدر ناشناسی کردند.

امام جمعه شهر بهار گفت: رهبر معظم انقلاب به محض اطلاع فرمان داد که صادقانه موضوع را به مردم بگویند. حاجی زاده ایثار کرد و همه مسئولیت ها را به تنهایی پذیرفت و گفت با شنیدن این خبر آرزوی مرگ کردم.

وی ادامه داد: عده ای در این مدت خیانت های زیادی به ما کردند. حتی برخی نمایندگان مجلس که همیشه آب به هاون دشمن ریخته اند و توییت زده و خواستار استعفای سرداران سپاه شدند.

حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: اگر این واقعا موشک کروز بود و فردی که پشت پدافند بود آن را نمی زد چه کسی می آمد در مقابل کشته شدن هزاران نفر پاسخگو باشد. ما در بالاترین شرایط جنگی بودیم و سه روز طول کشید تا موضوع را به مردم بگویند اما ببینید چه بلوایی به پا کردند و نگذاشتند مردم ما طعم شیرین پیروزی را بچشند.

امام جمعه بهار ادامه داد: هدف دشمن به فراموشی سپردن پیروزی ظفرمند ایران در مقابل آمریکا و تشییع جنازه باشکوه سردار سلیمانی بود و می خواستند صلابت نیروی دفاعی و نظامی کشور را از بین ببرند چرا که انقلاب اسلامی ایران کاری کرد که بزرگ و کوچک فریاد زدند که هیمنه امریکا فرو ریخت.

وی اظهار داشت: باید حواسمان را جمع کنیم که خودمان آب به هاون دشمن نریزیم، سردار حاجی زاده را یک ماه و نیم قبل از شهادت سردار سلیمانی ترور کردند و موفق نشدند، اما حالا نفوذی ها با موشک تهمت می خواهند ایشان را ترور کنند.

امام جمعه قهاوند: با هدف قرار گرفتن عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا در دنیا به سخره گرفته شد

حجت‌الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه قهاوند بیان داشت: تفاوت اساسی نظام اسلامی با همه حکومت های دنیا در همین است که جمهوریت یک اعتقاد و یک حقیقت است.

وی گفت : سیلی محکم سپاه برصورت پلیدآمریکا هم به پشتوانه سیل مردمی بود که در بدرقه حاج قاسم به راه افتاد.

امام جمعه قهاوند گفت : باهدف قرارگرفتن بزرگ ترین پایگاه آمریکا درخاورمیانه هیمنه پوشالی آمریکا مقابل دیدگان دنیا به سخره گرفته شد.

وی گفت: باید قدراسلام و ولایت را دانست که این ملت و کشور را ازضعف و حقارت قبل از انقلاب به این عظمت و عزت رسانده است.

محققی گفت: یکی ازبرکات عمرمبارک حاج قاسم این بودکه دوران پربار مجاهدت خود را در مواجهه باشیطان اکبر و دشمن شماره یک ملت و کشورسپری نمود.

امام جمعه قهاوند گفت: امروز رهروی از سردارسلیمانی به این است که هرکس د رهر جایگاهی به تکلیف خود در مبارزه با آمریکا عمل نماید و مبارزه فقط نظامی نیست.

امام جمعه رزن: سردار حاجی زاده آبروی خود را فدای امنیت کشور کرد 

حجت اسلام عبدالعظیم‌مولازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته رزن با اشاره به اطلاعیه ستاد کل  در خصوص سقوط هواپیما گفت:  مردم از این اطلاعیه ناراحت شدند و دلیل ناراحتی هم حادثه نبود بلکه مردم از اینکه از ابتدا این مسئله بصورت کامل اطلاع رسانی نشد دلخور هستند.

مولازاده تشییع باشکوه شهید سلیمانی را یک تایید برای گفتمان انقلاب اسلامی دانست و افزود: بیش از ۲۵ میلیون نفر برای تشیع سرباز مخلص آمده بودند و خشم و کینه استکبار فوران شد.

امام جمعه رزن سقوط هواپیمای اوکراینی را تلخ برشمرد و افزود: این فرصت خوبی شد تا عده ای سواستفاده  و فرصت طلبی کردند.

مولازاده حضور سفیر انگلیس در تجمع گروهی از دانشجویان امیرکبیر را خبیثانه دانست و اضافه نمود: همراهی برخی هنرمندان فرصت طلب و شهرت طلب که در امنیت تمام در حال کار فرهنگی هستند و از طرفی اینگونه به روی نظام چنگ می‌اندازند با این سفیر روباه صفت درد آور است.

وی با انتقاد شدید از رفتار این هنرمندان در همراهی با حرکتهای ضد ملی و ضد انقلابی و تحریم صدا و سیما و جشنواره فجر گفت:آدم میماند که چه واژه ای برای این هنرمندان استفاده کند.

وی با انتقاد از توهین و هتاکی برخی به سردار حاجی زاده و فرماندهان هوافضا تصریح نمود:ب خش دیگر از این ماجرا انتقام گیری از سپاه بود بخصوص به سردار حاجی زاده بسیار توهین شد.

امام جمعه رزن با تقدیر از ایثار سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: سردار حاجی زاده آبروی خود را فدای امنیت کشور کرد و اینجاست که باز باید بگوییم اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

مولازاده فداکاری سرداران سپاه را در حادثه هواپیمای اوکراینی را تاریخی دانست و افزود: سرداران برای اینکه امنیت برهم نخورد حادثه را به گردن گرفتند اما مقصر نبودند.

وی با اشاره به عملیات‌های مقتدرانه پدافند و هوافضا عنوان نمود: این همه اقتدار و قدرت سیستم پدافند و سایبری را کسی انعکاس نمی‌دهد اما اینجا که اشتباهی شده است همه تهمت می زنند.

وی حضور سپاه و ارتش در سیل سیستان را نمونه ای از اقدامات مخلصانه سپاه برشمرد و گفت: اگر داغدار و نگران واقعی مردم هستید تجمع خود را به سیستان ببرید و به داد مردم برسید، در سیستان بحران است و باز هم سپاه و ارتش در آنجا در حال رشادت هستند.

مولازاده ادامه داد: چرا آنجا و در اینچنین موقعیتی همه سکوت کردید، در سایر کشورها هم این اشتباهات اتفاق افتاده است اما اینجا این حادثه بهانه هتاکی به سپاه شد.

امام جمعه کبودراهنگ: صداقت سپاه الگوی همه جریان های کشور باشد

حجت الاسلام نقی باقری در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز با اشاره به عزت والای شهدا در پیشگاه خداوند اظهارکرد: ولایت پذیری شهدا کلید واژه موفقیت آن ها در پیشگاه خداوند متعال است.

وی با اشاره به مقام سردار سلیمانی در بین مردم افزود:دلیل اصلی اختصاص لقب مالک اشتر زمان به سردار سلیمانی به پاس مجاهدت های ویژه این سردار و به زانو درآوردن دشمنان ابر قدرت جهانی و حامیان آن ها در میدان جنگ بود.

امام جمعه کبودراهنگ در خصوص اهداف اصلی داعش و حمایت استکبار جهانی از آن ها اضافه کرد: قوی ترین امکانات و منابع نظامی دنیا بسیج شده بود تا به بهانه تشکیل دولت اسلامی جامعه اسلام و ایران را هدف قرار داده بودند.

وی با انتقاد از برخی جریان های گمراه شده در کشور گفت:کسانی که با پیروی از دشمنان ایران به تصاویر سردار سلیمانی بی حرمتی کردند نیروهای اجیر شده دشمنان در ایران بودند و از جوانان این ملت نبودند چرا که جوانان قدرشناس این کشور با تشییع پیکر میلیونی خود ارادت خود به سردار سلیمانی را اثبات کردند.

حجت الاسلام باقری دلیل اصلی عدم جنگ را سیلی بزرگ سپاه به آمریکا دانست و ادامه داد: سیلی بزرگ سپاه در هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا دلیل اصلی عدم جنگ بود چرا که دشمن را از قدرت نظامی ما ترسانده است .

وی با هشدار به سردمداران آمریکا افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری زمان بزن و در رو تمام شده است و جواب ملت ایران به هر تحرکی پاسخی سخت تر از اون اقدام خواهد بود.

امام جمعه کبودراهنگ سانسور کشته شده های آمریکا در پایگاه عین الاسد را شکست بزرگ آن ها دانست و بیان کرد: موشک های نقطه زن سپاه چنان آسیبی به دشمن زده است که آن ها را مجبور به سانسور تعداد کشته شدگان آمریکایی کرده است.

وی ترس امروز دشمن را در گرو قدرت نظامی ایران عنوان کرده و افزود:امروز همان موشک هایی که روزی برخی ها در صدد انحلال ساخت آن ها بودند باعث شده که دشمن از قدرت فرا منطقه ای ما بترسند.

حجت الاسلام باقری با تقدیر از عملکرد سپاه پاسداران در خصوص اعلام خطای انسانی در سقوط هواپیمای اوکراینی افزود:سردار حاجی زاده و سپاه راستگو و خدمتگزار با اعلام این خبر صداقت در عمل و گفتار خود را یک بار دیگر در دنیا و کشور به دنیا و برخی ها دیکته کرد.

وی با اشاره به ایراد خطبه های نماز جمعه امروز توسط امام خامنه ای در نماز جمعه تهران خاطر نشان کرد: امروز جهان اسلام منتظر سخنان مهمی است که تاریخ و سرنوشت ملت های مسلمان را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار