14. دى 1398 - 11:51   |   کد مطلب: 24136
در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر مزار سردار شهید حاج حسین همدانی، همرزم و برادر این شهید والامقام حاضر شدند.

به گزارش شبنم ها،
مدیران مسئول، سرپرستان، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه استان همدان عصر جمعه به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور بر مزار سردار شهید حاج حسین همدانی، همرزم و برادر این شهید والامقام، ضمن اعلام تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی، این حرکت دشمنان قسم‌خورده ایران را محکوم کردند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان همدان و شماری از بسیجیان برگزار شد حاضران با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این مراسم بابیان اینکه در ۴۰ سال گذشته پس از رحلت امام خمینی (ره) شهادت حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین خبری بود که جهان را تکان داد، گفت: سردار سلیمانی و سردار همدانی همواره در کنار هم و یار هم بودند.

سردار مهدی فرجی افزود: حاج قاسم سلیمانی ارتباط قدیمی با بچه‌های رزمنده همدانی داشت و این ارتباط از عملیات رمضان آغاز شد.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم همواره از مردم همدان به نیکی یاد می‌کرد، افزود: جمعیتی که امروز برای راهپیمایی علیه آمریکا در محکومیت ترور شهید سلیمانی در میدان حاضر شدند همان جمعیتی بود که برای تشییع پیکر شهید همدانی حاضر شده بود.

انتهای پیام/ب

[پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر]

دیدگاه شما

آخرین اخبار