6. دى 1398 - 20:23   |   کد مطلب: 24113
معاون ساماندهی امور جوانان در رابطه با پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان واکنش نشان داد.

به گزارش شبنم ها،محمد مهدى تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان در خصوص پرداخت وامی به نام وام ازدواج به جوانان در رشته توئیتی نوشت:

بعضی از اعضای محترم کمسیون فرهنگی مجلس ادعا نمودند بنده با افزایش وام ازدواج جوانان مخالفم؛ بنده با صدقه دادن به جوانان مخالفم به هر جوان در شرایط اقتصادی کنونی نفری ۱ میلیارد تومان وام قرض الحسنه تجمعی اشتغال، مسکن و ازدواج با بازپرداخت ۴۰ ساله و ضمانت قابل انجام پرداخت کنند.

‏حتما قبل ازاینکه پیشنهاد بنده را مطالعه بفرمایید به این نکته توجه کنید که این پیشنهاد اصلا نافی پیشنهاد فعلی کمسیون فرهنگی در افزایش مبلغ وام نیست و افزایش طبق روال هرسال انجام میشود هرچند در سه سال گذشته این افزایش نه تنها باعث افزایش تعداد ازدواج جوانان نشده بلکه کاهش هم داریم.

‏درخصوص انجام این پیشنهادو نحوه اجرای آن و تامین منابع بنده حاضر به انجام هر مناظره‌ای هستم. افزایش درست و عدد حقیقی این وام برای ⁧جوانان⁩ و رعایت حقوق جوانان در توانایی بازپرداخت و حذف تضامین غیر قابل انجام با حداقل وام تجمعی برای زوجین ۲ میلیارد تومان و باز پرداخت ۴۰ ساله باشد.

‏حتما زمان استراحت برای بازپرداخت درنظرگرفته شود و حذف هرگونه درصدی جز کارمزد شبکه بانکی انجام شود و وام در مراحل مشخص به جوانان که قدرت اخذ آن و توانایی بازپرداخت از طریق اشتغال مشخص را داشته باشند پرداخت گردد. از خود ⁧جوانان⁩ می‌پرسم با این روش موافق هستید؟

‏یا پرداخت ۵۰ میلیون تومان وام بازپرداخت ۷ ساله که بازپرداخت آن برای زوجین حداقل ماهی رقم یک میلیون و چهارصد هزارتومان خواهد شد آن هم فقط برای صد میلیون تومان؟ جوانان لطفا اعلام نظر بفرمایید با پیشنهاد و مدل بازپرداخت وام ۲ میلیارد تومانی بنده موافق هستید یا وام ۱۰۰ میلیون تومانی؟

‏بازهم تاکید می‌کنم بنده اصلابه دنبال حذف وام فعلی و کلیه اتهامات دیگری که به بنده نسبت میدهند نیستم و این وام درهرصورت سال آینده پرداخت خواهد گردید. در این طرح کوچکسازی بخش‌های زیادی از هر سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه هم اتفاق خواهدافتادواشد مجازات قانوی برای متخلفین لحاظ می‌گردد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار