20. آذر 1398 - 11:58   |   کد مطلب: 24060
مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت ۹۳۶ میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان خبر داد.

به گزارش شبنم ها،

حمید شاکری‌صفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری یکصد و هفتاد و ششمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۱۱ بیمار بررسی شد.

وی با اشاره به مساعدت بلاعوض ۳۴۶ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: ۲۱۰ میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته شده است.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه ۳۸۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار بیماران قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: در این جلسه تصویب شد یک بیمار زیرپوشش طرح سخاوت و یک بیمار نیز زیر پوشش طرح مهربانی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۹۳۶ میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد گفت: بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه بی‌شک این اقدام خیر در نزد خداوند منان بی‌اجر نخواهد ماند افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ واریز کنند یا برای راهنمایی با شماره ۳۸۲۷۸۰۸۴ و ۳۸۲۷۸۰۸۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار