5. آذر 1398 - 17:49   |   کد مطلب: 23998
در مراسمی از زحمات چندین ساله فرمانده بسیجی مخلص و جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین همدان تجلیل شد

به گزارش شبنم ها،

 در مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه انصارالحسین همدان و میرکل و مدیران صداوسیمای استان همدان از سردار مهدی فرجی  جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین همدان تجلیل شد.

در این مراسم که در منزل سردار مهدی فرجی و در هفته بسیج و سالگرد شکست داعش برگزار شد از خدمات ایشان در دوران دفاع مقدس و مبارزه با داعش در سوریه و عراق تقدیر شد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان دراین جلسه، قدردانی از خدمات جهاد گران و ایثارگران را کاری بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

آیت الله شعبانی موثقی نقش رزمندگان مدافع حرم را در نابودی شجره ناپاک و خبیثه داعش بسیار ارزشمند دانست و افزود امنیت کشورایران در منطقه‌ای که در بحران‌های زیادی به سر می‌برد، نتیجه مقاومت و ایثارگری‌های مدافعان حرم و مدافعان وطن است و جامعه باید قدردان این افراد باشد.

در ادامهسردار مجیدی فرماندهسپاه انصارالحسین همدان تجلیل از سردار فرجی را تجلیل از فرهنگ ایثارگری عنوان کرد و افزود روحیه جهادی و انقلابی سردار فرجی در کم نظیر است.

سردار مهدی فرجی هم دراین مراسم با بیان اینکه مدافعان حرم کار بسیار ارزشمندی کردند افزود امیدواریم جامعه و ما مدیون خون شهدا نباشیم.او افزود بسیجیان کم هزینه‌ترین نیرو‌ها در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب هستند و هر جا روحیه بسیجی حاکم شود موفقیت به دست خواهد آمد.

مهدی دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای استان همدان هم تجلیل از ایثارگری مدافعان وطن و حرم از حمله سردار مهدی فرجی را از وظایف همه مردم و جامعه عنوان کرد.

سردار فرجی بیش از ۱۵ سال در سمت‌های مختلف از قبیل معاون هماهنگ کننده و جانشین فرماندهی تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) حضور داشته و چهار سال نیز فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان بوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار