3. آذر 1398 - 13:39   |   کد مطلب: 23988
مدیر مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت:۱۶ درصد دانش آموزان استان همدان سفیر سلامت می‌شوند.

به گزارش شبنم ها،

مدیر مرکز بهداشت شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:۱۶ درصد دانش آموزان باید به عنوان سفیران سلامت دانش آموزی در مدارس آموزش ببینند.

محمد خیر اندیش با اشاره به اینکه سفیران سلامت کار نظارت بر بوفه‌های مدارس و همچنین بهداشت مدارس را بر عهده دارند افزود: سفیران سلامت غذا‌های سالم را از ناسالم می‌شناسند و اگر مشکلی در بوفه‌های مدارس باشد باید به مدیر مدرسه خود ارجاع دهند تا نظارت بیشتری بر بوفه‌ها انجام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در مراسم سفیران سلامت گفت: سفیران سلامت نقش مهمی در تغذیه دانش اموزان در مدارس دارند.

عبدالله جعفری با بیان اینکه پارسال ۴۲ هزار دانش آموز استان به عنوان سفیر سلامت تربیت و آموزش دیدند افزود: با وجود ۲۸۵ هزار دانش آموز در استان باید ۷۰ درصد دانش آموزان زیر نظر کارشناسان مراقب سلامت باشند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۷۵ کارشناس بهداشتی رسمی در مدارس استان مشغول به کارند گفت: در این زمینه با کمبود نیرو مواجه هستیم وبه کارگیری دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت در مدارس گامی در جهت جبران این کمبود نیرو است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار