23. آبان 1398 - 15:06   |   کد مطلب: 23943
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور در شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش شبنم ها،
رشید حیدری‌مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  راه اندازی نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور در شهرستان بهار را اتفاقی مهم دانست و گفت: این بیمارستان در محل بیمارستان قدیمی این شهرستان راه‌اندازی می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تجهیز آن صورت گیرد.

او یکی از دغدغه‌های مهم کشور را خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این بیمارستان به عنوان اولین بیمارستان کشور کار خود را تا پایان امسال آغاز خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ابراز امیدواری کرد که گستره فعالیت بیمارستان دندانپزشکی بهار در سطح کشور افزایش یابد و با افتتاح این بیمارستان اتفاق خوبی برای شهرستان بهار، استان همدان و کشور رخ دهد.

حیدری مقدم با اشاره به ورود ۵۰ دستگاه دیالیز تا دو ماه آینده به استان اظهار کرد: در حال حاضر در استان تعداد ۵۸۰ بیمار نیازمند به دیالیز داریم.

او با بیان اینکه امسال ۹۶ دستگاه دیالیز در استان وجود داشت که ۶ دستگاه دیگر به شهرستان بهار اضافه شد گفت: در این شهرستان ۴۱ بیمار نیازمند دیالیز شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: پیش از این بیماران دیالیزی شهرستان بهار با مراجعه به مرکز استان خدمات دریافت می‌کردند و با کمک آقای حجت‌الاسلامی، یکی از خیران سلامت این موضوع رفع شد.

حیدری مقدم با اشاره به اینکه این خیر ۳۵۰ میلیون تومان برای تجهیز مرکز دیالیز اختصاص داده است گفت: بقیه تجهیزات مورد نیاز از طریق هیات امنا و منابع دانشگاه تامین شده و هم‌اکنون با این امکان جدید اقدامات مورد نیاز درمانی بیماران دیالیزی در داخل شهرستان بهار انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار