12. آبان 1398 - 18:09   |   کد مطلب: 23901
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب در محل کتابخانه مرکزی همدان به مناسبت بیست و هفتمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار افتتاح شد.

به گزارش شبنم ها، نمایشگاه بزرگ کتاب در محل کتابخانه مرکزی همدان واقع در تپه مصلی با حضور مدیران فرهنگی استان و شخصیت‌های علمی و ادبی برجسته همدان افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۳۰ آبان ماه برپاست، گفت: در این نمایشگاه ۴ هزار عنوان در بیش از ۲۵ هزار نسخه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

عاطفه زارعی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت یکسره از هشت تا ۲۰ هر روزه در حال ارائه خدمات است افزود: تخفیف در نظر گرفته شده برای کتاب تا سقف ۵۰ درصد است و در بخش‌های مختلف متفاوت است.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب داشتند که انگیزه اصلی ما برای برگزاری این نمایشگاه است افزود: با همه ناشران استان مکاتبه به عمل آمد تا آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کنند و این آمادگی همواره وجود دارد کتب ناشران بومی نیز ارائه شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تأکید کرد: بخش دفاع مقدس به ویژه آثار استانی برای ما بسیار حائز اهمیت است و بخش ویژه‌ای برای آن دیده شده که در حال تقویت هم هست.

در این نمایشگاه کتاب ها در بخش های ویژه ادبیات، کودک و نوجوان، روانشناسی، کتب درسی، تاریخی و دین آماده ارائه خدمات به مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار