26. شهريور 1398 - 8:47   |   کد مطلب: 23645
بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: مشکل اساسی ما نداشتن فرهنگ درست در مورد برخی از مسائل است، وقتی موجی ایجاد می شود مورد سوء استفاده دشمنان غربی قرار می گیرد و برخی از سلبریتی ها و حتی سیاسیون نیز آتش آن را اضافه می‌کنند.

به گزارش شبنم ها، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در گفتگو با صبح زاگرس در مورد ماجرای دختر آبی و اظهارنظرهای سلبریتی ها در خصوص این ماجرا گفت: متاسفانه کسانی که با اظهار نظرهای نادرست موجوب تشویش اذهان عمومی می شوند شرایط مناسب تری نسبت به سایر افراد جامعه دارند و بیشتر به آن ها رسیدگی می شود و این نقدی است که وجود دارد.

رضا ایرانمنش گفت: ما عادت کردیم که  به برخی از مسائل دامن بزنیم که ارزش چندانی ندارد و به این موضوع فکر نمی کنیم که ابتدا زمینه را آماده کنیم، شاید الان به خاطر قضییه دختر آبی شرایط برای ورود بانوان به ورزشگاه ها آزاد شود اما آیا شرایط برای ورود زنان به ورزشگاه آماده شده است؟

وی در مورد اظهار نظرهای مختلف نسبت به مسئله دختر آبی در سطح کشور گفت: مشکل اساسی ما نداشتن فرهنگ درست در مورد برخی از مسائل است، وقتی موجی ایجاد می شود مورد سوء استفاده دشمنان غربی قرار می گیرد و برخی از سلبریتی ها و حتی سیاسیون نیز آتش آن را اضافه می کنند.

ما ایرانی ها عادت کردیم که وقتی موجی شروع می شوند عده ای تایید ،عده ای نقد و عده ای نیز واکنش نشان می دهند. بلاتکلیفی مردم و بیکاری بسیاری از آن ها نیز از مهمترین دلایل واکنش ها از طرف مردم است.

رضا ایرانمنش خطاب به مسئولین فرهنگی گفت: از همه مهمتر به مسئولین می گویم که فرهنگ سازی کنند تا بسیاری از این مشکلات به وجود نیاید. همه ما داد میزنیم که باید با تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم و در مقابل آن ایستادگی کنیم. برای مثال کدام یک از آقایان برای مقابله با این تهاجم فرهنگی  از ساخت یک اثر هنری ارزشی حمایت کردند؟ اما تا اتفاقی می افتد شروع به شعار دادن و اظهار نظر می کنند .

انتهای پیام/

http://dana.ir/1521431
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار