15. شهريور 1398 - 11:49   |   کد مطلب: 23585
در راستای شناساندن شخصیت حضرت علی اصغر(ع)، و با حمایت رئیس شورای هیئات مذهبی اسدآباد و پیگیری‌های خبرنگار عصرهمدان، کتاب "گهواره سرخ" در اسدآباد رونمایی می شود.

به گزارش شبنم ها،

به نقل از عصر همدان؛ عبدالله طیوری خواه نویسنده ای با سابقه 30 سال تألیف، کتابی را تحت عنوان "گهواره سرخ" در دست داشت و وارد اتاق کار خبرنگار عصرهمدان شد؛

وی که برای کتاب "گهواره سرخ" دوسال وقت گذاشته بود و به تازگی آن را به چاپ رسانده بود، می گفت این کتاب به نیت مظلومیت حضرت علی اصغر ع و شفاف سازی در نحوه شهادتش تألیف شده است که انتظار ما از مسئولان این است که از آن حمایت کنند.

به پیشنهاد خبرنگار عصرهمدان و حمایت آقای فرامز لطیفی رئیس شورای هیئات مذهبی اسدآباد قرار شد که به مناسبت شهادت حضرت علی اصغر(ع) و همزمان با همایش شیرخوارگان حسینی کتاب "گهواره سرخ" در این همایش رونمایی می شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگویی با خبرنگار ما، اظهار کرد: رونمایی از کتاب "گهواره سرخ" در همایش شیرخوارگان حسینی شهر اسدآباد کار بزرگ فرهنگی در راستای حمایت از نویسنده بومی و البته شناساندن شخصیت حضرت علی اصغر ع است.

فرامرز لطیفی با بیان اینکه این کتاب با موضوع زندگینامه و داستانهایی از کرامات(باب الحوائج) کربلا حضرت علی اصغر ع نگاشته شده است، افزود: این اثر به نویسندگی عبدالله طیوری خواه یکی از نویسندگان برجسته شهرستان اسددآباد است که در سال جاری به چاپ رسیده است.

وی افزود: این امر در حمایت از نویسنده اسدآبادی و به منظور شناساندن طفل شش ماهه کربلا و واقعه عاشوراست که انجام می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار