15. شهريور 1398 - 11:45   |   کد مطلب: 23584
فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در غرب کشور گفت: ملت بزرگ ایران سال ها هزینه مبارزه با استعمار را پرداختند تا زیر سلطه نباشند.

به گزارش شبنم ها،

سردار سرتیپ محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در مراسم یادواره ۵۴ شهید شهر گیان نهاوند اظهار داشت: استکبار در دوران طاغوت همه هویت، فرهنگ و دین ما را از بین ببرد، ولی مردم به برکت انقلاب اسلامی با تمام توان مقابل آن‌ها ایستادند.

او گفت: امروز آمریکا و تمام ایادی آن  با تمام توان و امکاناتشان می خواهند تا این ملت را نابود کنند، ولی در مقابل،  مردم انقلابی ما با مقاومت خود آن‌ها را در دنیا منزوی کرده اند.

سردار عظیمی با اشاره به توطئه ایجاد داعش در سال‌های اخیر در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ، حمله وحشیانه داعشی ها را در منطقه به ایجاد جبهه مقاومت و گفتمان محکم انقلابی تبدیل کرد و شکست سختی را به آن‌ها و هم پیمانشان تحمیل کرد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه افزود: در مبارزه با داعش ، جوانان نسل امروز که امام و دفاع مقدس را ندیده بودند با تمام توان در کنار جبهه مقاومت حضور فعال داشتند.

او در ادامه گفت:  جوانان ما با مقاومت جانانه در کنار دیگر رزمندگان جبهه مقاومت در عراق و سوریه دشمن را تحقیر و وادار به شکست کردند.

سردار عظیمی اظهارداشت: شیر بچه‌های ایران، آمریکا و انگلیس را در منطقه بر سر جایش نشاندند و این‌ها همه نتیجه صبر ایثار و مقاومت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار