8. تير 1399 - 11:37   |   کد مطلب: 23273
روحانی جهادگر گفت: فعالیت گسترده مردم در فضای مجازی فراوان شده است و بهتر است به جای منع کردن و جبهه گرفتن طرز استفاده صحیح از این فضای حقیقی را آموزش دهیم چرا که در این فضا استفاده مثبت و منفی هر دو امکان پذیر است .

به گزارش شبنم ها، به نقل از عصر همدان؛ دورهمی های فضای مجازی نیروهای انقلابی، یکی از مهمترین اثرات مثبت این شبکه هاست که در اکثر استانها در حال گسترش است .

روحانی جهادگر حجت الاسلام محمد صدارت که بعنوان فعال فضای مجازی در بین جوانان شناخته شده است و کمتر کسی است که در توئیتر و شبکه های اجتماعی فعالیت نداشته باشد و وی را نشناسد

این روحانی جهادگر که تمام برنامه های جهادی اش توسط شبکه های اجتماعی است و گردهمایی و فراخوانهای وی هم از این طریق صورت می گیرد نشان می دهد فضای مجازی چندان هم آسیب زا نیست و اگر بخواهیم از آن استفاده درست کنیم می تواند راهگشای خیلی از مشکلات باشد .

حجت الاسلام محمد صدارت که مهمان جوانان فعال فضای مجازی انقلابی در همدان است در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار داشت : فعالیت گسترده مردم در فضای مجازی فراوان شده است  و بهتر است به جای منع کردن و جبهه گرفتن طرز استفاده صحیح از این فضای حقیقی را آموزش دهیم چرا که در این فضا استفاده مثبت و منفی هر دو امکان پذیر است .

وی ادامه داد: زمانی که تکنولوژی جدید می آید اسنانها را به یکدیگر نزدیک تر می کند و از دقت آن برای فعالیتهای جمعی بهره می برند تا افراد با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند .

روحانی جهادگر عنوان کرد: به شخصه دنبال این بودیم که از فضای مجازی برای انقلاب استفاده کنیم منتها نکته مهم این است که فضای مجازی زندگی آدم ها به شکلی دیگر است و هر کس باید به نوبه خودش در این فضا فعالیت کند من طلبه وقتی در فضای حقیقی منبر می روم باید بتوانم از این فضا هم برای اهدافم استفاده کنم .

حجت الاسلام محمد صدارت گفت: هیات های توئیتری با هدف کمک به مناطق آسیب دیده و کارهای جهادی تشکیل شده است که خوشبختانه در حال حاضر در شهرهای مشهد تهران و همدان ایجاد شده است که اکثر افراد آن تحصیل کرده و دانشگاهی هستند که فعالیتهای دینی و معنوی انجام می دهند .

وی با اشاره به اهمیت کارهای جهادی افزود: اردوهای جهادی در راستای کمک به سیل زدگان در مناطق مختلف را داشتیم و جهاد سبز در لرستان و کمک به مرومین ، که همگی به همت فضای مجازی است و این دورهمی های فضای مجازی در کمک به بیماران و هم افزایی بصیرتی و سیاسی و دینی در قالب هیات است .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار