1. مرداد 1398 - 12:40   |   کد مطلب: 23197
نویسنده اسدآبادی از تألیف کتابی با عنوان “خواب‌هایی از بهشت” خبر داد و گفت: این کتاب خاطراتی از برادر شهید بیژن شفیعی است که بزودی چاپ می شود.

به گزارش شبنم ها، فاطمه بگزاده در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به تألیف کتابی با عنوان “خوابهایی از بهشت”اظهار کرد: این کتاب بعداز بازگشت پیکر شهید بیژن شفیعی در سال ۹۳ بعداز سالها انتظار و براساس خاطرات برادر شهید بعداز تفحص در قله شنام نگاشته شده است.

وی گفت: کتاب خواب‌هایی از بهشت، خاطرات شهیدی است که بودنش را با آمدن به خواب عزیزانش اعلا می‌دارد.

نویسنده اسدآبادی با بیان اینکه شهید بیژن شفیعی خیلی بزرگتر از آن هستند که در این کتاب گنجانده شوند، افزود: هرگاه دربارۀ شهید از آن‌هایی که ایشان را می‌شناختم سؤال پرسیدم،آن‌چنان لرزه به تنم افتاد که چندبار خواستم از نوشتن کتاب سرباز زنم که خدایا می‌توانم از عهده کتابی بربیایم که کلمه‌کلمه‌اش قرار است از شهیدی باشد که با سن کم افتخار و بزرگی آفرید؟ اما هربار با خودم زمزمه کردم وقتی به دلم افتاد که این کتاب را برای نوشتن انتخاب کنم بی‌شک خود شهید کمک حالم می‌شود تا بتوانم آرام و راحت قلم را روی کاغذ بچرخانم.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب تنها شامل یک چندم خاطرات شهید است که به زبان برادرش و هرآن‌چه که بین او و خواب‌هایی که خانواده‌اش دیده‌اند نگاشته شده وگرنه شهید بیژن شفیعی اسطوره‌ای است که به راحتی نمی‌توان او را با قلم توصیف کرد و باید روزها، ماه‌ها و سال‌ها صرف کرد تا او را شناخت که شاید بتوان آن‌طور که باید از او گفت.

بگزاده با بیان اینکه تحریر کتاب “خوابهای از بهشت” در ۱۰۱ صفحه به پایان رسیده است، افزود: از افراد زیادی مصاحبه گرفته شده و خانوادۀ شهید به‌خصوص آقای رضا شفیعی کمک شایانی در تألیف این کتاب داشت.

وی یادآور شد: این کتاب با حمایت بنیاد حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان قرار است به چاپ برسد.
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار