20. تير 1398 - 7:37   |   کد مطلب: 23142
دبیر انجمن‌های دانشگاه پیام‌ نور استان همدان از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی این دانشگاه هم‌زمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

علی مسلم‌ خانی، دبیر انجمن‌های علمی دانشگاه پیام‌ نور استان همدان‌ گفت: مراسم جشن ازدواج دانشجویی ویژه ۲۰ زوج جوان در این دانشگاه برگزار شد.

وی اضافه کرد: در سال‌های قبل در مراسم‌ها به‌ صورت نمادین از یک زوج جوان دعوت می‌شد تا در مراسم ازدواج دانشجویی حضور پیدا کنند اما امسال به همت گروه دانشجویی «سورنا» مراسم ازدواج دانشجویی با حضور این ۲۰ زوج برگزار شد.

مسلم خانی در ادامه گفت: هدف از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی هم ‌زمان با جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج ساده و آسان با کمترین هزینه برای زوج‌های جوان و دانشجویان است.

وی با بیان اینکه زوج‌های دانشجو قبل از جشن ازدواج دانشجویی در کارگاه‌های مشاوره‌ای و سبک زندگی که در بازه سه روزه از ۱۵ تا ۱۷ تیرماه که در مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور در نظر گرفته‌شده بود شرکت کردند، افزود: این زوج‌ها پس از مراسم با حمایت حامیان به ماه عسل خود اعزام می‌شوند.

دبیر انجمن‌های دانشگاه پیام نور همدان بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر برای جوانان کشور و دانشجویان که در شرف ازدواج هستند باید از تجمل‌گرایی دوری کرد و با برگزاری مراسم‌های ساده همانند مراسم‌های ازدواج دانشجویی نمایانگر و مشوق جوانان برای انجام این سنت نبوی باشیم.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار