16. تير 1398 - 11:12   |   کد مطلب: 23123
بزرگترین مرکز آموزش هتلداری غرب کشوردرشهرمریانج همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

وهب مختاران، مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ورود سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای در تمامی حوزه‌های مربوط به کسب‌وکار، گفت: بیکاری و نیز مشکل اتصال به بازار کار از دغدغه‌های افراد فارغ‌التحصیل است که سازمان فنی وحرفه‌ای در حوزه اشتغال، حضور مستمر و اثربخشی دارد.

وی به تشریح فعالیت و اقدامات اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان پرداخت و افزود: هم‌اکنون ۵۰۰ حرفه آموزشی در سطح استان همدان در حال آموزش است که در این زمینه همدان رتبه نخست را در سال ۹۷ در جشنواره شهید رجایی کشور کسب کرد.

مختاران با اعلام اینکه عملیات اجرایی مرکز آموزش هتلداری همدان به اتمام رسید افزود: متقاضیان فراگیری هتلداری علاوه بر حضور در دوره‌های تئوری به صورت عملی با شیوه هتلداری آشنا می‌شوند. 

وی با اشاره به احداث مجموعه تخصصی آموزشی هتلداری و گردشگری فنی وحرفه‌ای استان در مریانج، یادآور شد: احداث این مرکز از سال ۸۵ در مکانی مناسب جانمایی و پس از بررسی مطالعات، عملیات اجرایی آن آغاز شد که پس از گذشت یک وقفه کوتاه توانستیم با حمایت مسئولان، مجموعه را تکمیل کرده و از امروز به بهره‌برداری رسید.

مختاران اظهار داشت: برای ادامه روند و فعالیت این مجموعه از توان و ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه این مجموعه، بی نظیر ترین  مدرسه هتلداری کشور به شمار می رود ، یادآور شد: این مرکز باید گذر مهارتی برای کارآموزان باشد تا بتوانیم افراد با مهارت خوب در حوزه گردشگری به‌منظور فعالیت در این حوزه، آموزش دهیم.

مختاران افزود: همدان در حوزه گردشگری ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی دارد که باید شرایط خدمات آن را نیز در سطح کشور به صورت ویژه، ایجاد کنیم.

وی در پایان خواستار حمایت و همکاری مدیریت شهری با این اداره کل شد و گفت: در راستای همکاری با این نهاد مردمی می‌توانیم به‌منظور آموزش مهارت‌های تخصصی نیرو‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف به‌ویژه تبلیغات محیطی حوزه گردشگری، ورود پیدا کنیم.

خبر در حال تکمیل..

دیدگاه شما

آخرین اخبار