14. تير 1398 - 14:02   |   کد مطلب: 23113
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: میزبانی از ۵ رشته المپیاد سراسری استعداد‌های برتر به استان همدان واگذار شد.

به گزارش شبنم ها،

محسن جهانشیر با بیان اینکه دومین دوره المپیاد سراسری استعداد‌های برتر از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور ماه ۹۸ برگزار می‌شود اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای استان همدان در زیرساخت‌های ورزشی میزبانی از ۵ رشته این المپیاد به استان همدان واگذار شد.

وی با بیان اینکه رشته‌های کشتی آزاد پسران، بسکتبال ۵ نفره دختران، شطرنج پسران و دختران و ژیمناستیک دختران در همدان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در کشتی آزاد، ۵۵۳ ورزشکار، در شطرنج پسران و دختران ۵۳۸ ورزشکار، در ژیمناستیک دختران ۲۵۷ ورزشکار و در بسکتبال ۵ نفره دختران ۵۲۳ ورزشکار به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که در مجموع ۵ رشته ورزشی یک هزار و ۸۷۱ ورزشکار، مربی و داور در همدان حضور خواهند داشت گفت: این مسابقات در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود و ۳۸ فدراسیون ورزشی در آن مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: مسابقات کشتی آزاد المپیاد استعداد‌های برتر به عنوان یکی از مهم‌ترین مسابقات این المپیاد از تاریخ ۵ تا ۸ شهریور به میزبانی سالن ۶ هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

جهانشیر با اشاره به میزبانی خوب استان همدان از ۲ رویداد مهم کشوری در حوزه جوانان گفت: به پاس میزبانی خوب همدان از نشست معاونان امور جوانان استان‌ها و نخستین دوره توانمندسازی فضای مجازی و رسانه، دبیرخانه فضای مجازی و رسانه وزارت ورزش و جوانان به همدان واگذار شد.

وی با اشاره به این که استان همدان یکی از استان‌های پیش‌رو در حوزه سازمان‌های مردم نهاد است تاکید کرد:تا سال ۹۱ سازمان مردم نهادی در حوزه جوانان در استان همدان فعال نبود، اما در حال حاضر ۱۱۵ سمن در استان فعال است و از این نظر رتبه چهارم کشور را در اختیار داریم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار