4. تير 1398 - 18:15   |   کد مطلب: 23052
جشنواره بزرگ تابستانی اوقات فراغت در ۱۵ فرهنگسرای شهر همدان در حال برگزاری است.

به گزارش شبنم ها،

سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این باره به خبرنگار ایرنا با ایرنا با تاکید بر غنی کردن محتوایی در برنامه‌های اوقات فراغت شهروندان با بهره گیری از ظرفیت‌های محله‌ای افزود: این برنامه‌ها با افزایش ارتقای سطح همبستگی و نشاط اجتماعی شهروندان و تقویت کانون گرم خانواده در محور‌های دین باوری، اخلاق مداری، خانواده محوری و توانمندسازی ظرفیت‌های محلی از جمله مدیریت محله، تشکل‌های مردم نهاد و هیأت مذهبی اجرا می‌شود.

سعید خوشبخت با بیان اینکه جشنواره اوقات فراغت تابستانی همدان شامل ۱۳ برنامه است که با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود گفت: مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با توجه به رسالت اصلی خود در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی و فرهنگ شهرنشینی، برنامه‌های متنوعی در بحث اوقات فراغت دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: تفاوت این مجموعه با سایر مجموعه‌ها و دستگاه‌هایی که در زمینه اوقات فراغت فعالیت دارند در این است که سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در طول سال خدمات اوقات فراغت را به شهروندان در تمام مقاطع سنی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این مجموعه در ماه‌هایی که دانش آموزان از امتحان و درس فارغ شده‌اند خدمات خود را در سطح گسترده‌تری ارائه می‌دهد.

خوشبخت با بیان اینکه این خدمات در مکان‌هایی از جمله فرهنگسراها، مراکز علمی تخصصی و سالن‌های ورزشی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد افزود: شهرداری همدان در بحث اوقات فراغت یک رسالت عام و یک رسالت خاص دارد که در رسالت عام اقداماتی همچون ایجاد مراکز تفریحی مانند باغ‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها که عموم شهروندان از آن‌ها استفاده می‌کنند را دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: این سازمان در عمل به رسالت خاص خود نیز مسائل فرهنگی و مباحث مربوط به فرهنگ شهروندی و ارتقا آن را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: علاوه بر این، برنامه‌های متفاوتی نیز متناسب با تقاضا و خواست مردم و نیاز‌های جامعه طراحی کرده و در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

خوشبخت افزود: رویکرد ما در بحث برنامه‌های اوقات فراغت، ایجاد نشاط و روحیه سالم در خانواده‌ها با تاکید بر مبانی ارزشی و اسلامی است تا بتوانیم با این برنامه‌ها نشاط اجتماعی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ د 

جشنواره بزرگ تابستانی اوقات فراغت در همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار