26. خرداد 1398 - 11:59   |   کد مطلب: 23004
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از اهدای 18 سری جهیزیه به خانواده های کم درآمد در استان همدان در راستای طرح احسان مسجد خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آسیبهای اجتماعی یکی از مشکلات اساسی کشور است ادامه داد:طرح سلامت اجتماعی در استان همدان با محوریت پایگاه های فرهنگی و اجتماعی بر همین اساس استوار است .

 

حجت الاسلام  نظیری افزود:این طرح با محوریت مساجد در محلات و حاشیه های آسیب پذیر در حال اجراست .

 

وی افزود:در طرح سلامت اجتماعی خیرین با مدیریت روحانی محل برای حل مسائل و مشکلات اساسی در حوزه اجتماعی اقدامات اساسی انجام می دهند.

 

نظیری با بیان اینکه ازدواج و اشتغال مهمترین علت آسیب های اجتماعی است ادامه داد:با همکاری خوب و گسترده  ستاد اجرایی فرمان امام ره و کمک خیرین ،مدیریت امام جماعت مساجد، جهیزیه خانواده ها دارای مشکل که تهیه جهیزیه برایشان امکانپذیر نیست تهیه می شود.

 

این مدیر ارشد استان همدان اظهار کرد:در این راستا با تلاش همکاران ما در شهرستان فامنین و کمک خیرین ۱۷ مورد در این شهرستان در این هفته  جهیزیه خود  شامل تلویزیون،یخچال،فرش،اجاق گاز،ماشین لباسشویی و ...را تحویل گرفتند و یک خانواده نیز در شهرستان همدان با دریافت وسایل اساسی ،در طرح احسان مسجد آماده آغاز زندگی   شده اند .

وی همچنین با اشاره به تلاش پایگاه های فرهنگی و اجتماعی  استان در جهت برطرف کردن معضل ویرانگر اعتیاد گفت:بیش از ۳۰۰ خانوار در سطح استان با تلاش معتمدین،خیرین و  با محوریت مساجد و پایگاه های اجتماعی و مدیریت ائمه جماعات از دام این بلای شوم نجات پیدا کرده اند که  آماری در خور تحسین می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار