19. ارديبهشت 1398 - 21:56   |   کد مطلب: 22793
دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان زمینه مناسبی‌ برای رشد مسائل معنوی است، گفت: متاسفانه در جامعه در عمل به قرآن و نماز ضعیف هستیم.

به گزارش شبنم ها،سید مرتضی حسنی حلم ظهر امروز در نشست فصلی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان همدان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم که و حتی نفس کشیدن نیز در این ماه ارزنده است اظهار داشت: همین که زنده مانده و ماه مبارک امسال را نیز درک کرده‌ایم باید خداوند را شکر کنیم.

 

وی با بیان اینکه در روایات آمده است که حتی نفس کشیدن و خوابیدن نیز در ماه مبارک رمضان تسبیح خداوند و عبادت الهی محسوب می‌شود، افزود: ثواب انجام کارهای نیک در ماه مبارک رمضان قابل شمارش نیست.

 

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با تأکید بر اینکه ماه مبارک رمضان زمینه مناسبی برای رشد مسائل معنوی است، گفت: در این ماه به قرائت قرآن توجه ویژه‌ای کنیم زیرا رمضان ماه قرآن است.

حسنی حلم با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان به‌صورت ویژه به قرائت قرآن و تدبر در این کتاب نورانی بپردازیم، بیان کرد: پس از قرائت و تدبر در قرآن باید عامل به قرآن باشیم.

وی با بیان اینکه نماز هم جزئی از قرآن است، عنوان کرد: باید ببینیم در این ماه چه قدر قرآن و نماز می‌خوانیم و تا چه حد عامل به قرآن هستیم؟

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با تأکید بر اینکه در عربستان بیش‌ از یک میلیون نفر حافظ قرآن هستند اما باید دید تا چه حد عامل به قرآن هستند و آن را درک کرده یا فهمیده‌اند، ابراز کرد: مردم عربستان اگر عامل به قرآن بودند نوکر حلقه به گوش تمام عیار رژیم صهیونیستی نبودند.

حسنی حلم با اشاره به اینکه تدبر و تفکر در قرآن را مورد توجه قرار دهیم، اظهار داشت: امروز در حوزه عمل به قرآن و نماز ضعیف هستیم.

نتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار