16. ارديبهشت 1398 - 8:19   |   کد مطلب: 22771
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت:۷۵ درصد از کمک‌های مردم همدان به لرستان ارسال شده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

 سردارمهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه بخشی از نیرو‌ها وارد خوزستان شده اند، ادامه داد: اکنون پس از پایان مشکلات پلدختر وارد روستا‌هایی شده ایم که راه دسترسی خود را به شهر از دست داده اند و نیاز مبرم به ورود نیرو‌های خدمات رسان داوطلبانه دارند.

وی با بیان اینکه شهر چگنی به دست نیرو‌های همدان در حال پاک سازی است، تاکید کرد: در حال حاضر ۵ گروه جهادی در شهر چگنی به همراه نیرو‌های شهرداری در حال امداد رسانی هستند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان  تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ تن بار به استان‌های سیل زده ارسال شده است.

فرجی ادامه داد: وسایل اهدایی مردم همدان بسیار ارزشمند و نو بوده که وسایل کارکرده و کهنه اصلا دیده نمی‌شد که این مسئله قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: مردم همدان باید بدانند که کمک‌های ارسالی به مردم سیل زده نباید قطع شود، زیرا دولت به قدری توانمند نیست که بتواند همه مشکلات مردم را برطرف کند، از این رو مردم ما می‌توانند با اهدای حتی یک وسیله کوچک مردم را یاری کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: در لرستان ماموریت خاصی به ما واگذار نشده بود، ولی با این حال بسیجیان ما در این استان حضور پیدا کرده و در یک مدرسه شبانه روزی مستقر شده و روزانه ۲ هزار غذای گرم بین مردم توزیع می‌کردند.

فرجی عنوان کرد:مردم شهرستان پلدختر با وجود تخریب مساکن و لوازم خانگی خود، وقتی می‌دیدند مردم از نقاط مختلف کشور برای کمک و همدردی با آن‌ها به این شهرستان وارد شده اند، شدت درد و آلام آن‌ها کاهش می‌ یافت.

وی گفت: کار ما از لحاظ خالی کردن گل و لای از منازل به پایان رسیده و از امروز مشغول شست و شوی وسایل و منازل مردم هستیم.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: متاسفانه بیشترین وسایل مردم در پلدختر تخریب شده است بطوری که در برخی از نقاط ارتفاع گل و لای به ۳.۵ متر می‌رسد و در بیشتر منازل وسایل اولیه زندگی اعم از تلویزیون و یخچال از بین رفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار