15. ارديبهشت 1398 - 18:15   |   کد مطلب: 22770
مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نمایشگاه کتب علوم قرآنی در این استان خبر داد

به گزارش شبنم ها، 

 حبیب شهنوازیان، مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه فرصت‌هاست فرصتی که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار داده است تا خود را به معنویات الهی نزدیک سازند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دینی و قرآنی مختلف به منظور ترویج ارزش‌های این ماه مبارک بین مردم و انس و نزدیکی آنها با مفاهیم دینی و قرآنی در استان برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: اولین نمایشگاه بزرگ کتاب و ملزومات قرآن کریم از ۲۳ تا ۲۷ ماه مبارک رمضان در تالار قرآن همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۲ غرفه دایر است ادامه داد: در این نمایشگاه، ۳ هزار عنوان کتاب در قالب ۱۱۳ هزار جلد کتاب با موضوعات دینی و قرآنی به نمایش درخواهد آمد.

شهنوازیان با بیان اینکه ساعت فعالیت نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۳ است افزود: اداره ها و مراکز قرآنی استان نیز در این نمایشگاه آثار و دستاورد‌های قرآنی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ابراز کرد: برگزاری ۲۰ محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری و برگزاری کلاس‌های روخوانی، روان خوانی و تجوید در موسسه ها و خانه‌های قرآن استان همدان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان گفت: جزءخوانی قرآن کریم در اقصی نقاط استان و تجلیل از ۳۰ فعال قرآنی در همدان و سایر فعالان در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این مجموعه در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار