2. ارديبهشت 1398 - 8:57   |   کد مطلب: 22699
بیش از ۵۰ هزار نفر از بانوان همدانی به دعوت سپاه ناحیه همدان برای حضور در پیاده‌روی بزرگ نسل ظهور لبیک گفته و در سالروز میلاد منجی عالم بشریت با امام منتظر (عج) تجدید بیعت کردند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم صبح دیروز  

 همایش بزرگ پیاده روی نسل ظهور به همت سپاه ناحیه همدان و با مشارکت بیش از 50 هزار بانوی همدانی در خجسته میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) برگزار شد.

 

در این همایش بزرگ که یکی از کم نظیرترین همایش بزرگ استان همدان به شمار می آمد بانوان انقلابی همدان با هدف بیعت با امام زمان (عج) مسیری چند کیلومتری را از آستان مقدس امامزاده حسین بن علی النقی(ع) معروف به شاهزاده حسین عمومی بزرگوار امام زمان (عج) تا باغ موزه دفاع مقدس یکی از با ارزش ترین آثار گردشگری همدان را پیمودند.

سپاه مولود انقلاب، یاور مردم و خاری در چشم دشمنان است

در این همایش بزرگ نسل ظهور بانوان همدانی ضمن همراه داشتن پرچم‌های الوان که به نام ائمه اطهار (ع) مزین شده بود، از غرفه‌های فرهنگی تعبیه شده در طول مسیر مانند غرفه سفال، صنایع دستی، آشپزی، کودکان، امداد و غیره  نیز بازدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز با حضور در جمع بانوان انقلابی همدان با قدردانی از حضور شکومند و غیرتمندانه آنها در این فراخوان بزرگ مهدوی اظهار داشت: فردا دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی است سپاهی که مولود انقلاب، یاور مردم و خاری در چشم دشمنان است.

 بقایی با بیان این اینکه اگرچه این برنامه بزرگ به همت سپاه ناحیه همدان شکل گرفته است اما با همت شما محقق شد، افزود: برگزاری این برنامه نشان داد تعاون، وحدت و همدلی در استان دارالمومنین همدان موج می‌زند.

وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم از نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان و تکریم آیت الله محمدی نماینده پیشین رهبری توسط مردم عنوان کرد: از آن زمان تا کنون برنامه‌هایی که برگزار شده است نشان میدهد که ما توانسته‌ایم تمام کارها را با وحدت پیش ببریم.

حضور گسترده مردم در این همایش بیانگر وجود وحدت و همدلی در همدان است

فرمانده سپاه ناحیه همدان با قدردانی از مردم همدان برای کمک‌رسانی به مردم سیل زده کشور تصریح کرد: اگر همدلی مسئولان در استان نبودما نمی‌توانستیم استان معین در کمک‌رسانی به منطقه گمیشان باشیم و باز هم اگر همکاری آنها نبود هنگام بارش رحمت الهی در استان نمی‌توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت و تدبیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه  وحدت و تعاون امروز مردم همدان می‌تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد، ابراز کرد: باتوجه به نام گذاری سال 98 به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری از شما مردم عزیز می‌خواهیم ضمن حمایت از کالای ایرانی در راستای تحقق این شعار نیز گام بردارید.

بقایی با دعوت از مردم همدان برای اهمیت دادن به  موضوع ورزش همگانی در استان عنوان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی از ره آوردهای برگزاری این همایش بزرگ است.

 وی خطاب به بانوان همدان و نقش ارزنده آنها در فعالیت های اجتماعی نیز بیان کرد: پایگاه‌های بسیج خواهران محلی امن برای تربیت فرزندان، تولید ملی، انجام فعالیت‌های مختلف و محیطی پر نشاط است پس با حضور خود در این پایگاه‌ها به فعالیت خود ادامه دهید.

  انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار