31. فروردين 1398 - 9:18   |   کد مطلب: 22688
با افتتاح بخش جدید سایت تیراندازی با کمان همدان در ورزشگاه شهید شمسی پور، این سایت به استاندارد‌های جهانی لازم به لحاظ مسافت تیراندازی دست یافت.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه برای ارتقاء این سایت  ۷۰ متری، با ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار حدود ۲۰ متر دیگر به طول سایت تیراندازی با کمان همدان تیراندازی افزوده شد،گفت: سایت تیراندازی همدان دومین سایت تخصصیتیراندازی با کمان کشور شود.

وی در ادامه بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها یکی از راه‌های توسعه این رشته تیراندازی با کمان است و با ایجاد این سایت در همدان، این شهر می‌تواند کانون آموزش و قهرمان پروری این رشته در غرب کشور باشد.

 رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره ایجاد این زیرساخت‌ها در دیگر مناطق کشور گفت: هم اکنون ۶ استان کشور دارای سایت اختصاصی این رشته و ۳ استان دیگر هم در آستانه افتتاح هستند و طبق برنامه هر سال ۱۰ استان کشور سایت اختصاصی تیراندازی با کمان را به بهره برداری برسانند.

جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان هم گفت: هیئت تیراندازی با کمان استان به علت عملکرد مناسب می‌تواند جایگاه شایسته‌ای در کشور داشته باشد.

در این مراسم همچنین با قدردانی از خدمات آقای یاری، آقای هنری به عنوان سرپرست هیئت تیراندازی با کمان استان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار