27. اسفند 1397 - 22:52   |   کد مطلب: 22559
مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان گفت: از زمان آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف تا امروز نزدیک به ۶ هزار نفر در سطح استان برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام کرده‌اند که انتظار داریم با توجه به ادامه ثبت نام‌ها این تعداد افزایش یابد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

مهدی صلواتیان  اظهار داشت: امسال ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف  از 23 اسفندماه آغاز شده و تا فردا 25 این ماه نیز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف هر روز از ساعت 9تا 12 صبح و 15 تا 18 عصر انجام می‌شود، افزود: تا امروز 70 مسجد در سطح استان به صورت قطعی میزبان معتکفان هستند هرچند با ادامه ثبت نام و افزایش آمار معتکفان تعداد مساجدی که برای اعتکاف در نظر گرفته شده‌اند نیز افزایش می‌یابد.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان  با اعلام اینکه تا امروز 7 هزار نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از سراسر استان ثبت نام کرده‌اند، ابراز کرد: امسال علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مانند برپایی محافل انس با قران کریم، برگزاری مراسم ام داود، مراسم جشن میلاد امیرالمومنین علی (ع) و غیره، با توجه به تقارن مراسم اعتکاف با سال نو در تلاشیم یک برنامه ویژه به همین مناسبت اجرا کنیم.

وی بیان کرد: امسال علاوه بر مبلغان، نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان آیت الله شعبانی، آیت الله عندلیب‌زاده و استاد سید مرتضی خاتمی خوانساری نیز در جمع معتکفان همدانی سخنرانی می‌کنند.

 انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار