25. اسفند 1397 - 19:33   |   کد مطلب: 22549
رییس پلیس راه استان همدان گفت: ۶۰۰ نیروی پلیس راه در طرح نوروزی این استان به منظور ایمن سازی راه‌ها برای تردد مسافران فعال هستند

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

سرهنگ رضا عزیزی رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه ۱۲۰ تیم پلیس راه در این طرح فعال شدند، گفت:  نیرو‌هایی نیز از یگان‌های آموزشی به جمع عوامل پلیس راه پیوستند.
وی اضافه کرد: تیم‌های پلیس راه به صورت شبانه روزی کنترل جاده‌ها را عهده دار هستند تا زمینه سفر ایمن را فراهم کنند.
رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند با همکاری پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آغاز شده و تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه دارد.
سرهنگ عزیزی درباره سوانح رانندگی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ساعت هشت صبح جمعه به علت لغزندگی در ملایر واژگون شد.
وی افزود: این اتوبوس متعلق به استان مشهد به سمت نورآباد در حال تردد بود که به علت واژگونی چهار تن مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.
رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: راکب یک دستگاه موتورسیکلت نیز در مسیر فرعی روستای امزاجرد بر اثر برخورد با یک دستگاه سواری سمند جان خود را از دست داد.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: تغییر مسیر ناگهانی موتورسوار عامل بروز این سانحه فوتی گزارش شده است.
طرح نوروزی پلیس راه با انجام رزمایش توسط نیرو‌های پلیس راه و راهور، هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو روز چهارشنبه گذشته در همدان آغاز شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار