20. بهمن 1397 - 18:07   |   کد مطلب: 22368
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین ( ع) استان همدان با اشاره به برنامه « مدرسه انقلاب» گفت: نمایشگاه « مدرسه انقلاب» در مدارس با همکاری بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ایام دهه فجر با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال، برپا شده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین ( ع) استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان رسالت علمی دارند، اظهار کرد: ما سعی کردیم در کنار این رسالت، فعالیت‌های فرهنگی را هم برای دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی ادامه داد: سطح نمایشگاه خوب است و به خاطر 40 سالگی انقلاب با شدت و کیفیت بهتری در حال برگزاری است.

امیدی‌ساکت بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی در کنار هم و با هم‌افزایی و همکاری در حال انجام فعالیت هستند و پوسترهایی در همین راستا توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در روستاها هم این همایش برگزار می‌شود افزود: دانش‌آموزان در این برنامه‌ها بسیار خوب حضور دارند و  در نمایشگاه نشست‌های بصیرتی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز داریم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین ( ع) استان همدان با اشاره به اینکه برنامه « مدرسه تمدن‌ساز» ابلاغ شده است گفت: «مدرسه تمدن‌ساز» فراتر از مدرسه انقلاب است و محدود به دوره خاصی نیست و در طول سال و در ابعاد مختلف تداوم دارد.

وی با اشاره به برنامه ایران‌یار در مدارس خاطرنشان کرد: برنامه ایران‌یار که بازدید دانش‌آموزی از کارخانه‌ها است که هدف شناساندن فرهنگ کار و اشتغال به دانش آموزان است.

امیدی ساکت خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج فرهنگیان کلاس خدمت را در مناطق محروم و با هدف کمک به دانش‌آموزانی که بنیه ضعیفی در برخی دروس دارند را شروع کردیم واین برنامه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار