11. بهمن 1397 - 14:37   |   کد مطلب: 22322
یادواره فرماندهان، سرداران و شهدای گردان ۱۵۴ حضرت علی‌اکبر(ع) با گرامیداشت نخستین سالروز شهادت "احمد شوهانی"، امشب در دارالمجاهدین همدان برگزار می‌شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

یادواره فرماندهان، سرداران و شهدای گردان 154 حضرت علی‌اکبر (ع)، پنج‌شنبه 11 بهمن پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

این برنامه که به بوی فاطمیه معطر شده با یاد و نام شهدای مدافع حرم و نخستین سالروز شهادت پاسدار شهید "احمد شوهانی" که در دفاع از میهن و در جریان درگیری با گروهک تروریستی داعش به شهادت رسیده، برگزار و از خانواده تعدادی از شهدا به ویژه شهید شوهانی تجلیل می‌شود.

این یادواره به همت رزمندگان گردان تدارک دیده‌شده و برای چندمین بار است که برگزار می‌شود و از بزرگ‌ترین محافلی است که یادگاران هشت سال حماسه را گرد هم جمع می‌کند.

یادواره گردان 154 سپاه انصارالحسین(ع) همدان، این بار در حالی برگزار می‌شود که جای خالی قافله‌سالار مدافعان حرم و سردار رشید جبهه‌ها، حاج حسین همدانی خالی است، سرداری که یادواره پیشین به حضورش مزین شده بود.

گردان 154 حضرت علی‌اکبر (ع) در بیشتر عملیات‌های دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان خط‌شکن عمل کرده و در 16 عملیات و مناطق پدافندی جنوب و غرب کشور مأموریت‌های موفقی داشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار