30. دى 1397 - 18:21   |   کد مطلب: 22268
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: علاقمندان تا ۱۱ بهمن ماه برای ارسال آثار خود به بیست و سومین جایزه ادبی استان همدان فرصت دارند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

علیرضا درویش نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: شهرستان اسدآباد، میزبان برگزاری این دوره از جایزه ادبی استان است که با هدف؛ ارتقای سطح بینش و آگاهی ادبی در جامعه خصوصا قشر جوان، فراهم نمودن زمینه های فعالیت بیش از پیش علاقه‌مندان به شعر و ادب و تقویت بنیه علمی و ادبی انجمن‌های ادبی استان برگزار می‌شود.

وی شعر (قبل از نیما و بعد از نیما)، داستان کوتاه و داستانک و کتاب را از بخش‌های این جایزه ادبی برشمرد و افزود: جایزه ادبی استان در دو بخش ویژه با موضوع ( اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی، نماز، عفاف و حجاب و دفاع مقدس)و آزاد برگزار می‌شود.

درویش نژاد با تأکید بر اینکه شرکت برای عموم علاقه مندان و تمامی گروه های سنی آزاد است، گفت: هر شرکت کننده می تواند با حداکثر سه اثر در بخش های شعر و داستان و دو کتاب در بخش کتاب شرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: آثاری پذیرفته می‌شوند قبلاً در جشنواره ای شرکت نکرده باشند و کتاب ها نیز تالیف سال های 96 و 97 باشند ضمن اینکه آثار ارسالی مسترد نخواهد شد.

بیشتر بخوانید

همدان| جشنواره استانی جایزه ادبی در اسدآباد برگزار می‌شود

افزایش 20 درصدی استقبال مخاطبان از بلیت‌های جشنواره فجر

سیزدهمین جشنواره شعر فجر مزین به محفل شعر فاطمی در زنجان برگزار شد

وی با بیان اینکه 11 بهمن ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است افزود: بیست و سومین جشنواره جایزه ادبی استان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی 28 بهمن ماه در اسدآباد برگزار می‌شود.

درویش نژاد عنوان کرد: در حاشیه جشنواره کارگاه‌ ادبی نیز پیش‌بینی شده و در مراسم اختتامیه از برترین‌های جشنواره تجلیل می‌شود.

به گزارش تسنیم، نحوه ارسال آثار از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان، ارسال آثار به نشانی اسدآباد ، چهارباغ جهاد ، مجتمع فرهنگی هنری سید جمال الدین اسدآبای، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسدآباد و یا از طریق سایت جشنواره به نشانی adabi97.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار