29. دى 1397 - 18:39   |   کد مطلب: 22263
معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: تمام معابرشهری بازگشایی شده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

 وحید علی‌ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: بارش برف از روز گذشته در استان آغاز شده و نیروهای شهرداری در حالت آماده باش بوده و برای بازگشایی معابر اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: صبح روز جمعه نیز عملیات نمک‌پاشی و تیغه زنی در معابر شهر همدان انجام شد و با توجه به شدت گرفتن بارش از بعدازظهر جمعه تمامی امکانات و ماشین‌آلات شهرداری آماده شد.

وی افزود: با وجود اینکه در روز جمعه بیشترین میزان بارش را داشتیم اما همه امکانات شهرداری آماده بوده و کمترین مشکل را در تردد در سطح معابر داشتیم.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید براینکه بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات برف روبی در سطح شهر آماده شده بود، یادآور شد: ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری همدان و ۸۰ دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی در اجرای عملیات بازگشایی معابر و نمک‌پاشی به کار گرفته شد.

علی‌ضمیر با اشاره به اینکه ۹ دستگاه نمک‌پاشی وتیغه‌های برف‌روبی آماده عملیات برف‌روبی بودند، اظهارکرد: با توجه به اینکه شب گذشته بارش برف در همدان قطع شد، نیرو‌های شهرداری همدان عملیات یخ زدایی و جلوگیری از یخ زدگی معابر را انجام دادند.

وی اضافه کرد: اولویت شهرداری در پاکسازی معابر اصلی بوده و بعد از آن معابر فرعی و درجه ۲ در اولویت قرار دارند که از شب گذشته بازگشایی و پاکسازی معابر فرعی نیز آغاز شده و امروز به طور کامل تمامی معابر فرعی و کوچه‌ها پاکسازی خواهد شد.

وی از مردم خواست تا در هنگام بارش برف حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و تأکید کرد: متأسفانه مردم در بارندگی‌ها از زنجیر چرخ و لاستیک‌های یخ شکن استفاده نمی‌کنند و فقط انتظار دارند معابر پاکسازی شود.

منبع ایسنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار