18. آذر 1397 - 21:12   |   کد مطلب: 22070
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: در هشت‌ ماهه امسال خیران همدانی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در زمینه‌های جهیزیه، درمان و کمک‌ معیشت نیازمندان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

جمشید محمدی راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در سطح استان سبب رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت از طریق خیران همان محل و منطقه شده است اظهار داشت: در سطح استان 23 مرکز نیکوکاری با کمیته امداد همکاری دارند.

 

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری مسجد مدرس، مسجد میرزاتقی، حضرت ابوالفضل شهرستان بهار، مسجد شهرستان جورقان و مسجد ازندریان از مراکز فعال در استان است، افزود: مراکز نیکوکاری در محله و مساجد سبب می‌شود تا مردم محله از روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین فقرا و نیازمندان مطلع شوند. 

محمدی با تأکید بر اینکه در هشت‌ماهه امسال خیران همدانی 2 میلیارد و 900 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در زمینه‌های جهیزیه، درمان و کمک‌ به معیشت نیازمندان هزینه شده‌است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه کمیته امداد با افزایش مراکز نیکوکاری و استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی به دنبال افزایش همکاری و همیاری مردم نیکوکار و خیران است،بیان کرد: هدف کمیته امداد ارائه خدمات کیفی‌تر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه است. 

محمدی عنوان کرد: کاهش فقر در جامعه، توانمندسازی محرومان، شناسایی نیازمندان واقعی محله و ارائه خدمت به آن‌ها در محل سکونت خود، توسعه مشارکت‌های مردمی و ترویج سنت‌های حسنه اسلامی از اهداف اصلی راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار