18. آذر 1397 - 21:02   |   کد مطلب: 22068
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در شهر همدان ۷۵ محله تعریف شده که باید با تقویت نواحی مدیریت شهری بهترین عملکرد را داشته باشد.

به گزارش شبنم ها،
وحید علی ضمیر رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان  با بیان اینکه به صورت ساختاری از سال 92 نواحی مناطق آغاز به کار کرده است، گفت: در شهر همدان 75 محله تعریف شده که امیدواریم با فعالیت، تلاش و تقویت نواحی مدیریت شهری بیشترین خروجی و بهترین عملکرد را داشته باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت نواحی در محلات استفاده شود، افزود:‌ تمام ظرفیت کاری را تحویل نواحی می‌دهیم و تجهیزات خدمات شهری با یک برنامه‌ریزی در اختیار نواحی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ‌باید در 12 ناحیه همدان شورای اجتماعی محلات شکل بگیرد و تمرکززدایی از مدیریت شهری برداشته و به نواحی واگذار شود.

علی ضمیر بیان کرد: برخی از محله های همدان از جمله خضر و حصار در متون تاریخی دارای 700 سال قدمت هستند اما با این وجود پلاک آبی روی دیوار ندارند و برخی از محله‌ها هنوز مجهز به فاضلاب نیستند که با استفاده از نظارت نواحی می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان افزود: باید نواحی مختلف شهرداری را تقویت کنیم و به آ‌نها نیرو و بودجه بدهیم تا بتوانند اقدامات خوب و اثرگذاری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار