18. آذر 1397 - 8:41   |   کد مطلب: 22066
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز کشور از نظر پشتوانه ارزی و کالاهای اساسی در بهترین دوران قرار دارد، بوق دشمن قوی و پر صدا بوده و سنگرهای اقتصادی هم متأسفانه به دست مدیرانی است که روحیه جهادی را تجربه نکرده‌اند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

سردار سالار آبنوش  با بیان اینکه از برهه جنگ روانی و اقتصادی به سلامت عبور می‌کنیم، اظهار داشت: برخی معتقدند مردم امروز با افرادی که دوران جنگ را درک کرده‌اند، تفاوت داشته و پای انقلاب نمی‌ایستند درحالی‌که برخلاف تصور آن‌ها باید گفت، انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون به معنای واقعی کلمه، مردمی بوده، هست و خواهد ماند هرچند دشمن تلاش می‌کند تا با هجمه‌های تبلیغاتی، اوضاع را طور دیگری جلوه دهد.

وی با اشاره به روحیه مردم در دوران دفاع مقدس گفت: هشت سال جنگ تحمیلی، فصل جدانشدنی از تاریخ انقلاب است که درس‌ها و تجربه‌های فراوانی برای ما دارد زیرا دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، هر بار صورت مسئله‌ای ظاهر فریب را طراحی و در مجامع بین‌المللی مطرح می‌کنند.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: در دوران دفاع مقدس هم هدف اصلی از راه‌اندازی جنگ بر ضد ایران، شکست انقلاب اسلامی بود که با عنوان "اختلافات مرزی بر سر اروند" آن را طرح کردند، اما به لطف خداوند و با رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم این دوران پشت سر گذاشته شد.

بیشتر بخوانید

‌بازخوانی عملیات "کربلای 4" به روایت سردار آبنوش

بیشتر بخوانید

دولت برنامه‌ای برای جنگ اقتصادی ندارد

با جهاد در حوزه کشاورزی می‌توان دشمن را در جنگ اقتصادی شکست داد

آبنوش بیان کرد: پس از دفاع مقدس هم دشمن، چالش‌های زیادی برای ما ایجاد کرده که به پشتوانه مردم همه را پشت سر گذاشته‌ایم و چالش اخیر در حوزه اقتصاد هم از این موارد است.

وی مطرح کرد: اعتقاد دارم مردم با وجود گلایه از وضعیت اقتصادی و با وجود کارشکنی‌ها و توطئه‌ها باز هم نظام را همراهی می‌کنند و برآیند این چالش هم در نهایت به نفع نظام تمام می‌شود.

آبنوش گفت: ملت ایران وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده‌اند و نوبت مسئولان است که باید بیدارشان کرده و به حرکت واداشت تا تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: امروز سنگرهای اقتصادی کشور به دست مدیرانی است که روحیه جهادی را تجربه نکرده‌اند وگرنه مردم قابل‌تحسینی داریم و به نوبه خود، دست این ملت با شرف، غیرتمند و انقلابی را می‌بوسم.

آبنوش تأکید کرد: از قوای سه‌گانه می‌خواهم منویات مقام معظم رهبری را موردنظر قرار داده و دلسوزانه پای کار بایستند تا مشکلات برطرف شود زیرا همه تلاش دشمن، بر هم زدن آرامش روحی مردم است.

وی با اشاره به تلاش بسیار دشمن برای ایجاد جنگ روانی در بین مردم اعلام کرد: شرایط امروز ما از همه دوران‌ها بهتر است و از نظر ذخایر، پشتوانه ارزی، کالاهای اساسی و تجهیزات از سال‌های دیگر بهتر هستیم، اما متأسفانه بوق دشمن قوی و پر صدا بوده و مدام در آن می‌دمد.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در داخل هم برخی به‌اشتباه دشمن را همراهی کرده و ساز مخالف می‌زنند و حرکتشان در بوق رسانه‌ها بزرگ می‌شود که البته تعدادشان اندک است و نظیر آنها در دوران دفاع مقدس هم وجود داشت، اما به نتیجه نرسیدند.

آبنوش با اشاره به پیامدهای مثبت جنگ اقتصادی هم بیان کرد: شاید اگر میلیاردها هزینه می‌کردیم تا ریاکار بودن غرب را به مردم ثابت کنیم نمی‌توانستیم، اما با اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر افتاد، چهره واقعی آنها و لزوم اتکا به داخل برای همه قشرها ثابت‌شده است.

وی تصریح کرد: امروز دیگر کسی نمی‌تواند راه نجات کشور را در خارج از مرزها معرفی کند و آن زمان که ما با این مسئله برخورد کرده و تذکر می‌دادیم، ما را به تندروی و جنگ‌طلبی متهم می‌کردند.

آبنوش مطرح کرد: اکنون همه متفق القولند که ایران قدرتمند از نظر دفاعی و نظامی، امنیت بیشتری دارد و از این برهه هم خارج می‌شویم به شرط آنکه مسئولان حوزه اقتصادی ما در بخش‌های مختلف مانند مالیات، گمرک، تولید، بانک‌ها و صادرات و واردات تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار