14. آذر 1397 - 21:51   |   کد مطلب: 22050
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ثابت قدم بودن در راه امام و شهدا توطئه‌های آمریکا را نقش بر آب می‌کند گفت: امروز همه ما دین بزرگ و سنگینی به شهداء و به انقلاب داریم.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی‌نیا در مراسم استقبال از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که عصر امروز در نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان نهاوند 850 شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب کرده است و مردم شهرستان نهاوند روزهایی را به یاد دارند که شهدای دفاع مقدس را تشیع می‌کردیم و در عین حال توسط دشمن بمباران می‌شدیم و هر لحظه به شمار شهدا افزوده می‌شد.

وی تصریح کرد: همه این‌ها نشان دهنده این است که مردم شهرستان همیشه و در همه عرصه‌های انقلاب خوش درخشیده‌اند و پیش رو بوده‌اند.

مغیثی‌نیا افزود: حضرت علی‌(ع) فرموده است تاریخ بشریت صحنه مبارزه بین حق و باطل است و از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون شاهد مبارزات متعدد بین حق و باطل بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: امروز نیز ایران اسلامی در برابر آمریکا، اسرائیل، آل سعود و همه ستمگران عالم ایستاده است و این مبارزه، مبارزه حق علیه باطل و ادامه مبارزات انبیاء و امامان معصوم(ع) است.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: همه ما در این مبارزه امتحان می‌شویم و خوشا به حال کسانی که از این امتحان سربلند بیرون آمدند و امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همان کسانی هستند که از مبارزه بین حق و باطل سربلند بیرون آمده‌اند.

مغیثی‌نیا گفت: هنگامی که امام حسین(ع) در کربلا همه یاران باوفایش را از دست داد فرمودند آیا کسی هست که مرا یاری کند و در واقع مخاطب امام‌ حسین(ع) نسل‌های آینده و امروزی خصوصا جوانان و نوجوانان است.

بیشتر بخوانید

یادمان شهدای فوتبال سمنان با حضور بیرانوند رونمایی شد

کتاب "چهل خاطره از رزمندگان خراسان جنوبی" در اجلاسیه شهدای هنرمند رونمایی می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود

وی تاکید کرد: شهدای قبل از انقلاب و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم کسانی هستند دعوت امام حسین(ع) را اجابت کردند و لبیک گفتند.

مغیثی‌نیا اظهار داشت: امروز همه ما دین سنگینی به شهدا و انقلاب داریم و مسئولین اگر شب و روز در خدمت به مردم  بکوشند می‌توانند دین خود را به شهدا و انقلاب ادا کنند و مردم نیز باید همواره در کنار انقلاب باشند و به آرمان‌های انقلاب پایبند باشند.

وی تصریح کرد: قطعا ثابت قدم ماندن ملت ایران در راه امام راحل و شهدا باعث خواهد شد که همه توطئه‌های آمریکای جنایت‌کار و سایر دشمنان انقلاب نقش برآب شود، ضمن اینکه دفن شهدای گمنام در محل مراکز آموزشی، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها مایه خیر و برکت و معنویت خواهد بود.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار