27. مهر 1397 - 7:28   |   کد مطلب: 21823
فرمانده سپاه انصار الحسین همدان از اعزام ۴۷۲ گروه جهادی به مناطق مختلف استان همدان در جهت خدمت‌رسانی به ۳۵۶ هزار نفر از مردم خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین همدان  با اشاره به برگزاری رزمایش  رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 گفت: از سال 63 چنین تجمع بزرگی را در کشور نداشتیم و خداوند متعال عنایت کرده و توانستیم با حضور 700 هزارنفر از نیروهای بسیجی این تجمع را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رزمایش در کشور عنوان کرد: استان همدان  در این رزمایش سهم 20 هزار نفر داشت که با هدف‌گذاری ما و با فراخوان 23 هزار نفراز بسیجیان استان همدان، این رزمایش با حضور 20 هزار نفر در استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد.

 مجیدی با تشریح مراحل شهرستانی، استانی و کشوری این رزمایش و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف استان بیان کرد: از همدان ابتدا با مساعدت و همکاری استاندار همدان و برگزاری جلسات مختلف، مصوبات لازم برای  پشتیبانی از برگزاری این رزمایش انجام شد که جای تشکرو قدردانی دارد.

فرمانده سپاه انصار الحسین همدان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در اجتماع بزرگ بسیجیان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، عنوان کرد: ما توانستیم با اعزام 472 گروه جهادی به 356 هزار نفر از مردم استان خدمت رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری این رزمایش در بخش‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، آموزشی وغیره اقداماتی انجام شده است و این نشان می‌دهد می‌شود از این به بعد بیش از گذشته از ظرفیت بسیج در استان استفاده کنیم.

مجیدی با اعلام اینکه برگزاری این رزمایش سبب شد میزان امنیت موجود در کشور افزایش یابد تاکید کرد: ما با برگزاری این رزمایش توانستیم همدلی موجود بین مدیران استان را بیشتر کنیم و امیدواریم بتوانم با همکاری آنها بیشتر از ظرفیت بسیج در استان استفاده کنیم.

 فرمانده سپاه انصار الحسین همدان با تاکید براینکه دشمنان ما که به دنبال آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران بودند هم اینک خودشان آسیب دیده‌اند و استعفای 45 مسئول آمریکایی موید این موضوع است، عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم با وحدت و انسجام مسئولان بتوانیم از این پیچ تاریخی نیز عبور کنیم و بدانیم که این کار شدنی است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار