20. اسفند 1396 - 21:45   |   کد مطلب: 21143
قائم مقام روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر:
حجاب، سنگر اول جنگ نرم برای زیر سوال بردن ارزش‌های اسلامی
قائم مقام روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان حجاب را سنگر اول جنگ نرم برای زیر سوال بردن ارزش‌های اسلامی دانست.
حجاب,جنگ نرم دشمن,ارزش های اسلامی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران : محمد زادمهر قائم مقام روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در خصوص جایگاه حجاب در کشور با بیان اینکه حجاب از پایه های اساسی اسلام و از عوامل مهم حفظ سلامت جامعه است، گفت: همین اهمیت موجب جلب توجه دشمن به این موضوع شده و بحثی به نام تهاجم فرهنگی برعلیه کشور ما برنامه‌ریزی کرده‌اند.

مهم‌ترین مصادیق جنگ نرم

زادمهر با تاکید بر این نکته که مسلم است وقتی دشمن توان مبارزه نظامی با جمهوری اسلامی را نداشته باشد به جنگ نرم روی می آورد، گفت: یکی از مهم‌ترین مصادیق جنگ نرم ایجاد خلاء در باور های دینی و مذهبی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه طرح موضوع حجاب اجباری از جمله موارد جنگ نرمی است که اخیرا شاهد آن هستیم ،اظهار کرد: عمل چند خانم در برداشتن حجاب را می‌توان فریب خوردن از دشمن جهت انجام این جنگ نرم دانست.

قائم مقام روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی با بیان اینكه حجاب یکی از باورهای این ملت است و فرد باید با نگرش و باور قلبی به این نکته مهم برسد، اظهار کرد: متاسفانه امروز برخی سعی دارند زمینه‌ای فراهم کنند تا ابتدا حجاب را که ضامن سلامت جامعه است حذف کرده و سپس موارد دیگر را جایگزین آن كنند، این نمونه بارز سکولار اسلامی است که امروز کشورهای ترکیه، سنگاپور و غیره با آن روبه‌رو هستند.

زادمهر تاکید کرد: اگر امروز جلوی خواست برخی از خواص برای برداشته شدن حجاب ایستادگی نشود فرداهایی خواهد آمد که یکی یکی ارزش‌های اسلامی و انقلابی را با عنوان‌های اجباری و الفاظ این چنینی مورد تهاجم قرار خواهند داد.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار