23. آذر 1396 - 22:06   |   کد مطلب: 19898
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان:
برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در همدان
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزیینی از ۲۶ آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان خبر داد.
نمایشگاه,نمایشگاه مبلمان و لوستر,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حسین رجبیان اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزیینی از 26 آذرماه تا یکم دی‌ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه 72 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، همدان، قزوین، اصفهان و قم در زمینه‌های مبلمان خانگی، لوستر، منسوجات و کالای خواب محصولات خود را عرضه می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان بیان کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 5000 مترمربع و در سه سالن ابن‌سینا، الوند و هگمتانه برپا شده و پذیرای بازدیدکنندگان است.

رجبیان با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی و محصول ایرانی مهم‌ترین هدف برگزارکنندگان این نمایشگاه است گفت: تنوع اجناس و قیمت‌ها، کیفیت مناسب و استفاده از طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه و جدید از مزایای این نمایشگاه است که بازدیدکنندگان را در انتخاب محصول موردنظر خودیاری می‌رساند.

وی بیان کرد: فضای رقابتی ایجاد شده در این نمایشگاه سبب گشته است که شرکت‌کنندگان در ارائه‌ مدل‌ها و گونه‌های مختلف محصولات خود دست به نوآوری زده و در ضمن استفاده از آخرین طرح‌های جهانی، ایده‌های متناسب با فرهنگ ایرانی را نیز در نظر داشته باشند.

به گزارش تسنیم پانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر هر روزه از 26 آذرماه تا یکم دی‌ماه از ساعت 15 تا 21 پذیرای همشهریان است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار