25. آبان 1396 - 18:13   |   کد مطلب: 19498
رئیس کتابخانه مرکزی همدان از برگزاری نمایشگاه «بله به کتاب و نه به اعتیاد» به مناسبت بیست و پنجمین دوره «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» در کتابخانه مرکزی همدان خبر داد.
نمایشگاه,همدان,بله به کتاب نه به اعتیاد,کتابخانه مرکزی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : سیده منصوره حسینی شعار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیست و پنجمین دوره «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب و لوازم‌التحریر با حضور نماینده ناشران خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه «بله به کتاب و نه به اعتیاد» و نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب در تمام بخش‌های کتابخانه مرکزی استان همدان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه کتاب در بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی همدان، گفت: نمایشگاه و فروشگاه کتاب و لوازم‌التحریر با حضور نماینده ناشران استان از 20 آبان ماه تا 10 آذرماه برگزار خواهد شد.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان بیان کرد: به مدت 20 روز از ساعت 7:30 تا 20 این نمایشگاه درطبقه همکف کتابخانه مرکزی استان همدان دایر بوده و آماده بازدید علاقمندان است.

وی از برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع تازه‌های کتاب و همچنین کتاب ماه، به منظور استفاده اعضا و اطلاع از عناوین و موضوعات آخرین کتب ثبت شده در کتابخانه مرکزی خبر داد و  افزود: این نمایشگاه‌ها در طبقه همکف، بخش کودک و بخش نابینایان دایر است.

حسینی‌شعار با بیان اینکه نمایشگاه «بله به کتاب و نه به اعتیاد» نیز در طبقه همکف مورد بازدید دوستداران کتاب قرار گرفته است، گفت: این نمایشگاه شامل کتب مرتبط با پیشگیری از اعتیاد است که با هدف افزایش آگاهی جوانان برگزار شده است. 

انتهای  پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار