27. تير 1396 - 12:20   |   کد مطلب: 17698
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در امورزنان گفت: هدف فراکسیون بانوان مجلس در حذف اذن همسر برای خروج از کشور، دنباله‌روی از غرب است.
زنان,مجلس,فراکسیون زنان,خروج زنان از کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از صبح توس : کبری خزعلی اظهار کرد: دولت و معاونت امور زنان ریاست جمهوری از سال گذشته به دنبال حذف اذن همسر و بحث ازدواج و طلاق و تغییرمبانی دینی در کشور بوده است.

وی تصریح کرد: ملاوردی، معاون امور زنان دولت اعلام کرده بود که این مصوبه را برای تایید به مجلس ارسال کرده حتی برای رضایت علما و مراجع، وی به قم سفر می‌کند تا نظر آنان را در رابطه با این موضوع جلب کند.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در امورزنان بااشاره به اینکه طبق این مصوبه ازدواج زیر 18 سال باطل است، افزود: طبق لایحه‌ای که فراکسیون بانوان مجلس آن را به هیئت رئیسه داده هر دختری که زیر 18 سال ازدواج کرده باشد یا در حال ازدواج باشد باطل است.

خزعلی در رابطه با اینکه این مصوبه به نوعی در راستای سند 2030 است، افزود: این موضوع در دستورالعمل‌های سند 2030 بوده و طبق قانونی که در این سند مطرح شده باید حتی پدر، مادر و همسر وی مجازات شوند، همچنین هدف فراکسیون بانوان در حذف اذن همسر برای خروج از کشور دنباله‌روی از غرب است.

وی در ادامه ابراز داشت: مصوبه‌ای که فراکسیون امید زنان مجلس به دنبال تصویب آن است ایستادن در برابر احکام اسلام و قرآن است، کسانی که اقدام به این عمل کردند خواسته یا ندانسته در برابر دین و شرعیت ایستاده‌اند.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در امورزنان با اشاره به اینکه نباید مجلس در راستای اهداف غرب تصمیم بگیرد، اظهار کرد: باید مجلس از الگوهای غربی در کشور پرهیز کند نه اینکه برنامه ریزی خود را معطوف به برنامه های غربی و اهداف دشمنان کند، این طرح به نوعی نشان از نفوذ افکار غربی در مجلس است.

خزعلی در رابطه با حمایت اوباما در سال 94 از نمایندگان مطرح کننده این طرح در مجلس، خاطرنشان کرد: شعار افرادی که در زمان ورود به مجلس مطرح می‌کردند (باید 30 درصد از نمایندگان مجلس زنان باشند) همان شعاری بود که اوباما  در حمایت از آنان در سال 94 مطرح کرده بود این مطلب نشان از نفوذ سازمان ملل و افکار غربی در کشور است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار