2. خرداد 1396 - 8:45   |   کد مطلب: 16856
به همت معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور;
تولید نرم افزار اندروید «زن و دفاع مقدس»
نرم افزار اندروید «زن و دفاع مقدس» بر اساس لوح فشرده «زن و دفاع مقدس» به همت معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، تولید شد.
نرم افزار,زن و دفاع مقدس,نرم افزار اندروید,دفاع مقدس,زنان در ذفاع مقدس,زنان شهید,سازمان بسیج زنان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

تولید نرم افزار اندروید «زن و دفاع مقدس»

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری فارس : به منظور آشنایی بیشتر و دسترسی سریعتر مردم ایران با زندگی، آثار و نقش زنان در دفاع مقدس، به همت معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور اطلاعات لوح فشرده «زن و دفاع مقدس» به نرم افزار اندروید تبدیل شد.

در این نرم افزار که تهیه آن 10 ماه به طول انجامید، اطلاعات زنان شهید از زمان مبارزه با رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس قرار گرفته است.

نرم افزار«زن و دفاع مقدس» شامل بررسی تشریحی نقش زنان در دفاع مقدس، زنان اهل قلم، شاعر و ایثارگر، آثار صوتی و تصویری، کتاب‌شناسی زن و دفاع مقدس و  کتاب شفاهی جنگ است.

بررسی نقش زنان در بهداری رزمی، بررسی اصناف زنان در دفاع مقدس، بررسی نقش زنان در ستادهای پشتیبانی جنگ و بررسی نقش زنان در مقابله با منافقین و گروهک‌ها به همراه بررسی نقش زنان از نگاه فرماندهان دوران دفاع مقدس و پاسخ به سؤالات پیرامون حضور زنان در دفاع مقدس نیز در این نرم افزار قرار دارد.

قریب به 90 درصد اطلاعات نرم افزار«زن و دفاع مقدس» در پرتال «زنان شهید» قابل دسترسی است و در مارکت‌های مطرح اندروید در ایران مانند بازار و کندو نیز در حال بارگذاری است.

انتهای پیام/ص

نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس نرم افزار زن و دفاع مقدس سازمان بسیج زنان سازمان بسیج زنان سازمان بسیج زنان سازمان بسیج زنان سازمان بسیج زنان سازمان بسیج زنان زنان در دفاع مقدس زنان در دفاع مقدس زنان در دفاع مقدس زنان در دفاع مقدس زنان در دفاع مقدس زنان در دفاع مقدس

دیدگاه شما

آخرین اخبار