24. فروردين 1396 - 16:43   |   کد مطلب: 16221
رییس جمهور منتخب توجه ویژه ای به مسئله زنان، خانواده و کودکان داشته باشد و برنامه های جدی و موثری برای بهبود وضعیت فرهنگی و حجاب در جامعه در نظر گرفته و رسیدگی به زنان سرپرست خانوار و آسیب دیده، رسیدگی به کودکان کار، رسیدگی به اوضاع قلیان کشی و اعتیاد در بانوان و … را در دستور کار خود قرار دهد.
نقش زنان,انتخابات,دولت دوازدهم,رییس جمهور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

سهم گسترده زنان در انتخابات پیش رو/ ضرورت رسیدگی ویژه رییس جمهور منتخب به معضلات بخش زنان و خانواده

 

نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان انتخابات انتخابات انتخابات انتخابات انتخابات انتخابات انتخابات دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم

 

به گزارش شبنم همدان به نقل آرمان زنان : فاطمه فتحی ، در خصوص مهمترین نقش و جایگاه ویژه زنان در جامعه اسلامی اظهار کرد: نقش زنان در ساختن یک جامعه انکار ناپذیر است و چه بسا مهمترین وظیفه در ساخت و تمدن سازی یک جامعه بر دوش زنان است.

* حضور فعال و تاثیرگذار زنان در جامعه با تاکید بر رعایت حیای فاطمی

وی با بیان اینکه زنان نقش تاثیرگذاری برای تمدن سازی، پرورش فرزندان متعهد و متخصص و ایجاد آرامش در خانواده دارند، تاکید کرد: علاوه بر این موارد یک زن فرهیخته و مومنه لازم است با الگو گیری از حضرت زهرا (س) و داشتن حیای فاطمی با رعایت حرمت ها در برخورد با یک مرد بیگانه حضوری فعال و تاثیرگذار در جامعه داشته و آن را حفظ کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: زنان همواره در ساختن یا فروپاشی حکومت ها، انقلاب ها و جوامع نقش بسزایی داشته و دارند و در بسیاری از موارد حضور ملموس یک زن به عنوان گرداننده برنامه ها و تدبیر امور جهت خلق یک حکومت یا فروپاشی آن به چشم می خورد.

وی ادامه داد: زنان علاوه بر حضور موثر خود می توانند بسیاری از اطرافیان از جمله، پدر، برادر، همسر و فرزندان را نیز همراه خود کرده و در وقوع یک جریان نقش آفرین باشند.

* هدایت جریان های سیاسی گاه بر عهده یک زن است

فتحی با تاکید بر اینکه زنان با تربیت فرزندان خود می توانند فراز و فرودهایی در یک ملت ایجاد کرده و نقش آنان در پیشبرد اهداف یک برنامه اجتماعی بسیار قابل توجه است، به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: هدایت جریان های سیاسی گاه بر عهده یک زن بوده و علاوه بر آن زنان می توانند خانواده خود را برای انتخاب یک شخص، گروه و یا جریان سیاسی ترغیب کنند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات پیش رو این زنان هستند که می توانند خانواده خود را برای رای دادن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده کرده و آن ها را برای انتخاب افراد اصلح برای شوراهای شهر و ریاست جمهوری راهنمایی کنند و لذا می توان گفت که زنان سهم گسترده ای در انتخابات داشته و نقش مهمی در انتخاب شدن یک کاندیدا خواهند داشت.

* ضرورت رسیدگی رئیس جمهور دولت دوازدهم به معضلات بخش زنان و خانواده

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: لازم است رییس جمهور منتخب مردم توجه ویژه ای به مسئله زنان، خانواده و کودکان داشته باشد و برنامه های جدی و موثری برای بهبود وضعیت فرهنگی و حجاب در جامعه در نظر گرفته و رسیدگی به زنان سرپرست خانوار و آسیب دیده، رسیدگی به کودکان کار، رسیدگی به اوضاع قلیان کشی و اعتیاد در بانوان و … را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/ص

نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان انتخابات انتخابات انتخابات انتخابات انتخابات انتخابات انتخابات دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم دولت دوازدهم

دیدگاه شما

آخرین اخبار