19. فروردين 1396 - 16:11   |   کد مطلب: 16137
برخی زنان به جای اینکه سرمایه خود را صرف تولید و اشتغال کرده و به اقتصاد داخلی کمک کنند با پر کردن ویترین ها و دکورهای خانه شان به اقتصاد کشور و خانواده خود ضرر وارد می کنند.
نقش زنان,اقتصاد مقاومتی,کمک به اقتصاد خانواده,خودکفایی داخلی,حمایت از تولیدات داخلی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 نقش انکارناپذیر زنان در تحقق شعار سال با صرفه جویی و امتناع از خرید کالاهای غیر ضروری

 

نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی حمایت از تولید داخلی حمایت از تولید داخلی حمایت از تولید داخلی 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از آرمان زنان سعیده ابراهیمی در رابطه با نقش زنان در تحقق شعار سال اظهار کرد: در چند سال اخیر به ویژه از سال ۱۳۹۰ تاکنون رهبر معظم انقلاب محور نامگذاری سال ها را بر مبنای اقتصاد و به ویژه اقتصاد مقاومتی به معنای حمایت از تولیدات داخلی و رونق اقتصاد داخل کشور و صرف نظر از خرید کالاهای خارجی قرار داده اند لذا می طلبد که مردم و مسئولان به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند و همه برای تحقق رونق اقتصادی کمک کنند.

* زنان نقش بسیار تعیین کننده ای در رونق اقتصاد داخلی دارند

وی افزود: سهم زنان در این بین بر کسی پوشیده نیست و همانطور که بارها در اخبار و رسانه ها مطرح شده و همه مردم نیز آن را لمس کرده اند زنان نقش بسیار تعیین کننده ای در رونق اقتصاد داخلی دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: یک زن می تواند علاوه بر اینکه خود کالای داخلی را خریداری کند، سایر اعضای خانواده خود را نیز به این امر تشویق و ترغیب نماید، مثلا در خرید لباس، لوازم خانگی، خودرو و سایر لوازم زندگی زنان می توانند مرد خانه و حتی فرزندان خود را به خریدن کالای ایرانی تشویق کرده و از این راه به افزایش تولید و اشتغال در جامعه کمک کنند.

* کمک به اقتصاد خانه و جامعه با صرفه جویی و امتناع از خرید کالاهای غیر ضروری

وی بیان کرد: زنان حتی می توانند با صرفه جویی و امتناع از خرید کالاهای غیر ضروری به اقتصاد خانه خود و جامعه نیز کمک کرده و به نظر می رسد نقش زنان از نقش مردان در رسیدن به خواسته مقام معظم رهبری بیشتر و موثرتر باشد.

* اجتناب از خرید کالاهای لوکس و تزیینی گران قیمت برای خانه ها و سرمایه گذاری جهت تولید و اشتغال

ابراهیمی با اشاره به خرید کالاهای لوکس و اشیای تزیینی برای خانه توسط برخی خانم ها ابراز کرد: برخی زنان به جای اینکه سرمایه خود را صرف تولید و اشتغال کرده و به اقتصاد داخلی کمک کنند با پر کردن ویترین ها و دکورهای خانه شان به اقتصاد کشور و خانواده خود ضرر وارد می کنند.

وی خاطر نشان کرد: زنانی که به دنبال زندگی های تجملاتی، کالاهای لوکس چشم و هم چشمی و خرید کالاهای غیرضروری و بسیار گران قیمت هستند، با رهنمودها و توصیه های رهبر انقلاب بیگانه هستند در حالی که می توانند از خرید چنین وسایلی برای خود و خانه هایشان اجتناب کرده و این سرمایه را صرف اموری نظیر تولید و کارآفرینی نمایند.

* نقش انکارناپذیر زنان در پرورش نیروی انسانی متعهد، متخصص و توانمند برای رسیذن به خودکفایی داخلی

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان عنوان کرد: برای اینکه شاهد پیشرفت و توسعه و خودکفایی در کشور باشیم و وابستگی هایمان کاهش یابد به تربیت و پرورش نیروی انسانی نیازمندیم؛ لذا نقش زنان در پرورش و تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و توانمند جهت رسیدن به این مهم نیز انکارناپذیر است.

انتهای پیام/ص

نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان نقش زنان اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی حمایت از تولید داخلی حمایت از تولید داخلی حمایت از تولید داخلی کمک به اقتصاد خانواده کمک به اقتصاد خانواده کمک به اقتصاد خانواده کمک به اقتصاد خانواده کمک به اقتصاد خانواده کمک به اقتصاد خانواده کمک به اقتصاد خانواده 

دیدگاه شما

آخرین اخبار