23. فروردين 1396 - 12:25   |   کد مطلب: 16197
تولید سلامتی و کاهش بیماری;
1500 نفر در مجمع خیرین سلامت همدان عضو هستند
مدیرعامل انجمن خیران سلامت همدان با اشاره به اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته توسط خیران سلامت در استان افزود: تلاش ما باید تولید سلامتی و کاهش بار بیماری‌ها برای مردم باشد.
مجمع خیرین سلامت,استان همدان,بهداشت و درمان,کاهش بیماری ها,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

1500 نفر در مجمع خیرین سلامت همدان عضو هستند

 

مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمدصادق صبا در جلسه مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه مجمع خیران سلامت همدان در بخش‌های مختلف حوزه بهداشت و درمان منشأ خدمات ارزشمندی طی سال‌های اخیر بوده است، اظهار کرد: یک‌هزار و 500 نفر عضو مجمع خیران سلامت در استان همدان هستند.

وی با بیان اینکه جایگاه مجمع خیران سلامت همدان در بین مجمع خیران سلامت کشور در رتبه خوبی قرار دارد گفت: در این میان شهرستان ملایر نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل انجمن خیران سلامت همدان با اشاره به اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته توسط خیران سلامت در استان افزود: تلاش ما باید تولید سلامتی و کاهش بار بیماری‌ها برای مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه باید در بخش آموزش، پیشگیری و فرهنگ سلامت بیشتر تلاش شود گفت: سال گذشته تعداد 74 نفر در خیابان‌های همدان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.

صبا اضافه کرد: شاید ما نتوانیم تصادفات را کم کنیم اما با فرهنگسازی و آموزش می‌توانیم آمار مرگ و میر را کاهش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه کار خیر باید محتواسازی شود افزود: اولویت‌ها و نیازهای حوزه بهداشت و درمان باید به خیران و مجمع اعلام شود که در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر با مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

در ادامه رئیس مجمع خیران سلامت شهرستان ملایر با بیان اینکه این مجمع حدود چهار سال است که فعالیت‌های خود را شروع کرده است، گفت: طی چهار سال فعالیت اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف بیمارستانی و مراکز درمانی توسط این مجمع صورت گرفته است.

 عباس آذرهمایون با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های عظیم خیران سلامت در تامین سلامت مردم نیازمند مشارکت هدفمند و معنادار آحاد جامعه است بیان کرد: در این مسیر در راستای فرهنگسازی مفهوم مشارکت‌طلبی و مشارکت عمومی نیازمند حضور موثر خیران هستیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی شامل تعمیر و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) انجام شده است، انجام کار دربخش آی سی یو، سی سی یو و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان را از جمله خدمات ارزشمند خیران سلامت در ملایر دانست.

رئیس مجمع خیران سلامت شهرستان ملایر گفت: طی سال گذشته مبلغ 23 میلیون تومان کمک از سوی خیران سلامت به بیماران صعب‌العلاج در شهرستان ملایر توسط مجمع خیران سلامت ملایر انجام شده است.

وی اهدای یک‌هزار و 200 کارت اهدای عضو به مردم و همچنین اهدای اعضای پنج بیمار مرگ مغزی توسط خانواده‌های این عزیزان را از اقدامات سال گذشته مجمع خیران سلامت ملایر دانست.

آذرهمایون با بیان ابنکه در حال حاضر نیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ملایر نیازمند تجهیزات زیادی هستند گفت: بیش از 20 خانه بهداشت روستایی نیز نیازمند تعمیرات اساسی است.

وی تصریح کرد: مراکز و پایگاه‌های بهداشتی شهری و روستایی نیز نیازمند تجهیزات پزشکی و اداری هستند و بسیاری از خانه‌های بهداشت روستایی نیز نیازمند دیوارکشی است که همت خیران سلامت را می‌طلبد.

در ادامه از خیران سلامت ملایر، خانواده‌های اهداکننده عضو و تعدادی از مددکاران همراه با مجمع خیران سلامت ملایر تجلیل شد.

در پایان مراسم به صورت نمادین به تعدادی از مسوولان از جمله معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، فرماندار ملایر، حجت الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیران سلامت ملایر کارت اهدای عضو اهدا شد.

انتهای پیام/ص

مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان استان همدان بهداشت و درمان بهداشت و درمان بهداشت و درمان بهداشت و درمان بهداشت و درمان بهداشت و درمان بهداشت و درمان بهداشت و درمان

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار