22. فروردين 1396 - 8:00   |   کد مطلب: 16176
بانوان هوگوپوش کشورمان با کسب ۸ مدال طلا، نقره و برنز، عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا را کسب کردند.
مسابقات جام ریاست آفریقا,مدال طلا,تکواندو بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

قهرمانی بانوان تکواندو کار ایرانی در مسابقات جام ریاست آفریقا

 

مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا

 

به گزارش شبنم همدان ، خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت فدراسیون تکواندو نوشت : نخستین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا از روز شنبه با حضور 339 تکواندوکار از 34 کشور در سالن «ایبیات» شهر آگادیر آغاز و در نهایت دقایقی پیش با قهرمانی تیم‌ملی زنان کشورمان به پایان رسید.

تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان که با ترکیب فاطمه مداحی و کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی و ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، فاطمه اموری در وزن 53- کیلوگرم، مهسا جدی و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، حنانه همتی و پریسا جوادی در وزن 62- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 67- کیلوگرم، نفیسه مخلصی و فاطمه مصطفایی در وزن 73- کیلوگرم، اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم به مصاف رقبایش رفت، در پایان با کسب 3 مدال طلا (فاطمه مصطفایی، فاطمه مداحی و اکرم خدابنده)، 2 نقره (کیانا اخوان و ناهید کیانی) و 3 مدال برنز (نفیسه مخلصی، هانیه اخلاقی و سودابه پورصادقی) و 30 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

ساحل عاج یک مدال طلا، یک نقره، دو برنز و 12 امتیاز نایب قهرمان شد، کرواسی با یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 11 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و تیم‌ آلمان نیز به عنوان چهارمی دست یافت.

همچنین با توجه به اینکه امتیازات ملی‌پوشان کشورمان از دیگر تیم‌ها بالاتر است، در مجموع زنان و مردان نیز ایران عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تیم‌ملی تکواندوی زنان کشورمان، ساعت 04:25 بامداد روز سه‌شنبه، 22 فروردین‌ به ایران بازخواهد گشت.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم حضور دارد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ص

مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا مسابقات جام ریاست آفریقا تکواندو بانوان تکواندو بانوان تکواندو بانوان تکواندو بانوان تکواندو بانوان تکواندو بانوان مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا

دیدگاه شما

آخرین اخبار