20. فروردين 1396 - 8:08   |   کد مطلب: 16143
در پایان نخستین روز از اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا، تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
مسابقات جام ریاست آفریقا,تکواندو بانوان,مدال طلا و نقره,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان ، خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت فدراسیون تکواندو نوشت : اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا از ظهر روز گذشته (شنبه) با حضور 339 تکواندوکار از 344 کشور در در سالن "ایبیات" آگادیر در مراکش آغاز شده و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم زنان برگزار شد که فاطمه مداحی و کیانا اخوان (وزن 46- کیلوگرم)، فاطمه اموری (وزن 53- کیلوگرم)، حنانه همتی و پریسا جوادی (وزن 62- کیلوگرم)، نفیسه مخلصی و فاطمه مصطفایی (وزن 73- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان بودند که موفق به کسب 4 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در وزن 46- کیلوگرم فاطمه مداحی قهرمان شد و کیانا اخوان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. فاطمه مصطفایی در وزن 73- کیلوگرم توانست عنوان قهرمانی را کسب نماید و نفیسه مخلصی در همین وزن به مدال برنز رسید.

امروز (یکشنبه) و در روز پایانی این مسابقات هوگوپوشان اوزان 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند کرد که سودابه پورصادقی و ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، مهسا جدی و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 67- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم است.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار