2. اسفند 1395 - 8:32   |   کد مطلب: 15456
مديركل آموزش و پرورش استان همدان خبرداد
كنگره بزرگداشت شهداي دانش‌آموز در همدان برگزار می شود
مديركل آموزش و پرورش همدان با بيان اينكه در مسابقه «نامه‌اي به شهيد» 6 هزار نفر از دانش‌آموزان در دوره‌هاي تحصيلي مختلف شركت كردند، گفت: كنگره بزرگداشت شهداي دانش‌آموز همدان 16 اسفندماه برگزار مي‌شود.
آموزش و پرورش همدان,کنگره,بزرگداشت شهدای دانش آموز,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

كنگره بزرگداشت شهداي دانش‌آموز در همدان برگزار می شود

 

کنگره شهدای دانش آموز کنگره شهدای دانش آموز کنگره شهدای دانش آموز  کنگره شهدای دانش آموز  کنگره شهدای دانش آموز  آموزش و پرورش همدان   آموزش و پرورش همدان   آموزش و پرورش همدان 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مصطفی خزاعی با بیان اینکه آموزش و پرورش در راستای برنامه‌های فرهنگی خود به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان است اظهار کرد: امسال کنگره‌ای با هدف بزرگداشت شهدای دانش‌آموز شهر همدان در 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طی دو مرحله از دانش‌آموزان علاقه‌مند برای شرکت در مسابقه این کنگره ثبت‌ نام به عمل آمد، گفت: 6 هزار دانش‌آموز در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد 24 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه در پایان آثار به صورت صحافی شده در موزه آموزش و پرورش نگهداری می‌شود، افزود: از دانش‌آموزانی که بهترین متن ادبی را بنویسند تقدیر به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه آغاز ثبت نام از نیمه دوم آبان ماه بوده و تا بهمن‌ماه ادامه داشت، خاطرنشان کرد: ابتدا تصور بر این بود که استقبال خوب نبود ولی بعدا متوجه شدیم که اطلاع‌رسانی در این زمینه مثبت نبوده  که بعد از حل مشکل 6 هزار نفر شرکت کردند.

خزاعی با بیان اینکه از همه مقاطع و دوره‌ها در این مسابقه شرکت کردند، افزود: برگزاری یادواره در گذشته به صورت شهرستانی بود و امسال به صورت متمرکز با یک برنامه منسجم با حضور مسوولان کشوری و استانی در همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: سال‌های گذشته در مدارسی که بیشترین شهید را داشتند کنگره داخلی در مدارس برگزار شد، که می‌توان به مدرسه شریعتی و ابن سینا اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

بزرگداشت شهدای دانش آموز بزرگداشت شهدای دانش آموز بزرگداشت شهدای دانش آموز بزرگداشت شهدای دانش آموز بزرگداشت شهدای دانش آموز آموزش و پرورش همدان  آموزش و پرورش همدان  آموزش و پرورش همدان  آموزش و پرورش همدان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار