21. بهمن 1395 - 6:08   |   کد مطلب: 15248
نویسنده کتاب وقتی مهتاب گم شد:
صدای جنگ در تپش قلب مادران و همسران شهدا
نویسنده کتاب وقتی مهتاب گم شد اظهار داشت: ما صدای جنگ را از تپش قلب مادران وهمسران شهیدان هنوز هم می توانیم بشنویم
شبنم ها, shabnamha, سردار حسام , afkl ih, shabnamha.ir

به گزارش شبنم ها،

به گزارش شبنم همدان جلسه رونمایی از سه کتاب ادبیات مقاومت و پایداری با مقامات لشکری و کشوری ، نویسندگان این کتاب ها و استقبال پر شور مردم همدان در حسینیه امام برگزار شد.

جمعی از بزرگان ادبیات کشور از جمله علی آقا محمدی از نویسندگان ادبیات مقاومت و مصطفی رحماندوست نیز در این جلسه حضور داشتند.

در این مراسم معصومه ابراهیمی دختر  شهید ستار ابراهیمی از بهناز ضرابی زاده برای تقدیم یک دختر وپسر به نامهای دختر شینا و  گلستان یازدهم به ادبیات قدر دانی کرد.

حمید حسام نویسنده کتاب وقتی مهتاب گم شد درباره علی خوش لفظ اظهار داشت:  صراحت و صداقت علی خوش رزم دردیدار با رهبری مثال زدنی است زیرا هنگامی که رهبر برای علی خوش رزم آغوش باز کردند  او  لرزید مردی که در روزهای سخت جنگ هرگز نلرزیده بود.

حمید حسام درباره وقتی که مهتاب گم شد بیان داشت:  این کتاب قصه نیست اسطوره نیست بلکه روایت روزهای جنگ است

کتاب های غواص ها بوی نعنا می دهند راز نگین سرخ، سفر به روایت سرفه ها ، با پوتین های آشنا ، آب هرگز نمی میرد و وقتی مهتاب گم شد از آثار سردار حسام است.

سردار حسام در حسینیه امام اظهار داشت: من احساس می کنم شهید همدانی در این مکان ایستاده ومن در کتاب وقتی گم مهتاب شد سعی کردم کمی  حاج احمد متوسلیان را به جامعه بشناسانم. کنار زدن غربت شهدا وظیفه ماست و برای فهم شهدا لازم است که از جنس آنها شویم.

وی افزود:  علی خوش لفظ شاگرد شهید چیت ساز است. این نویسنده دفاع مقدس اظهار داشت یکی از تصاویر زیبای دفاع مقدس سیمای شهید ستار ابراهیمی است  که خواهر عزیزم خانم ضرابی زاده به تصویر کشیده است

حسام در پایان تصریح کرد: ما صدای جنگ را از تپش قلب مادران وهمسران شهیدان هنوز هم می توانیم بشنویم

انتهای پیام / 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار