9. بهمن 1395 - 16:20   |   کد مطلب: 15022
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:
فیلمهای فجر از 14 بهمن ماه در مجتمع شهید آوینی اکران میشود
فروش بلیت‌های جشنواره در بخش استانی پنج‌شنبه هفتم بهمن از طریق سایت cinogram.com در سراسر کشور آغاز شده و رأس ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 10 بهمن خاتمه می‌یابد.
همدان,جشنواره فیلم فجر,مجتمع شهید آوینی,معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مجید فروتن از اکران 16 فیلم از سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در همدان خبر داد و اظهار کرد: فیلم‌های این بخش از جشنواره از 14 بهمن ماه در سالن سینمایی مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فروش بلیت‌های جشنواره در بخش استانی پنج‌شنبه هفتم بهمن از طریق سایت cinogram.com در سراسر کشور آغاز شده و رأس ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 10 بهمن خاتمه می‌یابد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه 16 فیلم در همدان اکران می‌شود، بیان کرد: فیلم‌های «فراری»، «صوفی و دیوانه»، «ویلایی‌ها»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «تقصیر من نیست»، «تابستان داغ»، «آذر»، «شل» در بخش چشم انداز 1 و «سارا و آیدا»، «یادم تو را فراموش»، «ماجرای نیم روز»، «دعوت نامه»، «اسرافیل»، «بن بست وثوق»، «چراغ های ناتمام» و «فصل نرگس» در بخش چشم انداز 2 جشنواره در همدان به روی پرده می‌روند.

وی تصریح کرد: این فیلم‌ها در چهار سانس 15، 17، 19 و 21 شب اکران می‌شود که همزمان بلیت فروشی هم در همان مکان با قیمت 10 هزار تومان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار