22. فروردين 1396 - 8:28   |   کد مطلب: 16177
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد:
حمایت ۸۷ حامی از بیماران سخت‌درمان همدان در «طرح سخاوت»
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از حمایت ۸۷ حامی از بیماران سخت‌درمان همدان در «طرح سخاوت» خبر داد.
همدان,بیماران سخت درمان,طرح سخاوت,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

حمایت ۸۷ حامی از بیماران سخت‌درمان همدان در «طرح سخاوت»

 

بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان طرح سخاوت طرح سخاوت طرح سخاوت طرح سخاوت  طرح سخاوت طرح سخاوت 

 

به گزارش شبنم همدان ، خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان : حمید شاکری‌صفت با اشاره به اینکه امور  مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان، با محوریت رفع دغدغه و نگرانی بیماران سخت‌درمان نیازمند تشکیل شده است، اظهار داشت:‌ مساعدت عالمانه به بیماران سخت‌درمان نیازمند، تعامل با مراکز درمانی در راستای رفع مشکلات درمانی بیماران نیازمند و جذب مشارکت‌های مردمی وغیره از جمله اهداف امور مددکاری مجمع خیرین سلامت است.

وی با اهمیت به فرهنگسازی و تبلیغ در راستای مساعدت مالی و معنوی به گروه هدف، گفت: در گروه تلگرامی جمعیت «باران رحمت» امور مددکاری مجمع خیرین سلامت، عضویت و پرداخت آبونمان ماهیانه توسط افراد، توزیع صندوق صدقات از طریق مجمع خیرین سلامت، عضویت در طرح سخاوت، مساعدت موردی و مقطعی، مشارکت در طرح زیبای طعم مهربانی، اهداء نذورات و یا هزینه نذورات به مجمع خیرین سلامت، اهداء نذر قربان، سبد غذایی یا هزینه آن پیگیری می‌شود.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان عنوان کرد: کمک به بیماران سخت‌درمان نیازمند به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های درمانی، کمک به بیماران کودک مبتلا به بیماری قلبی نیازمند به منظور تامین بخشی از هزینه‌های درمان، کمک به بیماران کودک ناشنوای نیازمند با هدف کاشت حلزون شنوایی برای آنها، کمک به کودکان مبتلا به شکاف لب و کام نیازمند به منظور تامین بخشی از هزینه‌های درمان و کمک در رفع مشکلات جانبی بیماران نیازمند سخت‌درمان از جمله اهداف است.

وی با بیان اینکه با اجرای «طرح سخاوت» درصدد رفع گره‌ای از مشکلات بیماران نیازمند هستیم، گفت: با اجرای طرح طعم مهربانی و اطعام بیماران نیازمند کمک به رفع سوء تغذیه بیماران نیازمند از جمله اهداف است.

شاکری‌صفت با اشاره به دریافت نذورات مختلف خیرین و اهدا به بیماران نیازمندان واقعی، عنوان کرد:‌ با توجه به هزینه‌های سنگین درمان بیماران سخت‌درمان و به منظور جذب و هدایت مشارکت خیرین در عرصه سلامت، امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اقدام به  حمایت از بیماران سخت درمان در قالب «طرح سخاوت» کرده است.

وی با بیان اینکه در طرح سخاوت حامیان وجوه مورد تعهد خود را با ذکر بیمار مورد حمایت به حساب مجمع خیرین سلامت واریز می‌کنند که مبالغ با مدیریت امور مددکاری مجمع برای درمان بیماران در قبال فاکتور درمانی پرداخت می‌شود، گفت: در این راستا حامیان از نزدیک با سایر مشکلات بیماران آشنا می‌شوند و در حد توان نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از وجود  ۸۲ بیمار سخت‌درمان نیازمند زیر پوشش «طرح سخاوت» خبر داد و افزود: در این راستا ۸۷ حامی از این بیماران حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ص

بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان بیماران سخت درمان طرح سخاوت طرح سخاوت طرح سخاوت طرح سخاوت طرح سخاوت طرح سخاوت همدان همدان همدان همدان همدان همدان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار